10:35 02 հուլիսի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD482.52
  • GBP598.08
  • EUR540.76
  • RUB6.79

Տուգանքների քանակն ավելանում է, բայց երթևեկության արդյունավետության արդյունքը զրո է. Քեյան

ՌԱԴԻՈ
Ստանալ կարճ հղումը
83 0 0

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է ճանապարհային խցանումների կամ վթարների կանխման գործում տեսանկարահանող սարքերի դերին։

Քեյան. «Չնայած տեսասարքերի առկայությանը` տարեցտարի ունենում ենք երթևեկության վատթարացում»

Տիգրան Քեյանի դիտարկմամբ` ոչ միայն Երևան քաղաքը, այլև ամբողջ հանրապետությունն այդ առումով շուրջ ութ տարի է, ինչ գտնվում է ինտենսիվ հսկողության ներքո։ Այդուհանդերձ նա արձանագրում է այն իրողությունը, որ չնայած տեսա և լուսանկարահանող սարքերի առկայությանը` տարեցտարի ունենում ենք երթևեկության վատթարացում։

«Տեսանկարահանող սարքերն, ըստ էության, չեն կարող լիարժեքորեն կարգավորել երթևեկությունը։ Անվտանգության որոշ առումներով այդ սարքերը զսպող միջոցներ են, որովհետև խաչմերուկների այն հատվածներում, որտեղ տեղադրվում են, վարորդներն ավելի զգոն են, իրենց պահում են օրինապաշտ վարորդի պես և առանձնապես վտանգավոր խախտումներ չեն կատարում»,– նշում է «Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահը։ 

Տիգրան Քեյանի կարծիքով` տեսանկարահանող սարքերն առհասարակ խցանումներ չեն կարգավորում, միայն անվտանգության նկատառումներից ելնելով` կատարում են որոշակի գործառույթներ երթևեկության կոնկրետ հատվածներում։

«Ժամանակին մենք բարձրաձայնել էինք այն մասին, որ մեզանում վիճակագրություն չի վարվում վթարների պատճառների վերաբերյալ, հետևաբար անհայտ է մնում, թե վթարներն ինչ խախտումների հետևանք են։ Եվ քանի որ չկա նման վիճակագրություն, դժվար է ասել, թե որքանով է նպատակահարմար սարքերի տեղադրումը»,– նշում է նա։

Տիգրան Քեյանի փոխանցմամբ` վարորդները նախկինում անհամաչափ տուգանվում էին, սակայն հեղափոխությունից հետո մի շարք իրավախախտումներ համարվեցին նվազ և չպետք է արձանագրվեն։ Բայց քաղաքացիներին շարունակում են ինտենսիվ տուգանել, օրինակ, երթևեկելի եզրին ոչ զուգահեռ կայանելու համար, նույնիսկ այն հատվածներում, որտեղ երթևեկության համար նման կայանումները խոչընդոտ չեն հանդիսանում, հետևաբար ներկա դրությամբ անհասկանալի պատճառներով վարորդներին ուղարկվում են նման տուգանքներ։     

Երևանյան խաչմերուկներից մեկում երթևեկության կազմակերպման փոփոխություն է եղել

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահի կարծիքով` այսօր ոչ այդքան դրված է անվտանգության բարձրացման առաջնային խնդիրը, որքան պետական բյուջե գումարներ մուտքագրելու և որոշակի ծախսերը թեթևացնելու պահանջը։ Ըստ նրա` թեև ինտենսիվ տուգանքների քանակն ավելանում է, բայց ունենք երթևեկության արդյունավետության և անվտանգության զրո արդյունք։ 

Նշենք, որ ճանապարհային ոստիկանության տեղեկացմամբ` մայիսի 18-ից մայրաքաղաքի մի քանի խաչմերուկներում տեսանկարահանող սարքեր կգործարկվեն։ Մասնավորապես` Երևան քաղաքի Էրեբունի-Աթոյան, Դավիթ Բեկ-Հունան Ավետիսյան փողոցների և Աճառյան փողոց-Աճառյան 2-րդ փակուղի խաչմերուկներում տեսանկարահանող սարքեր են տեղադրվել:

թեգերը:
ավտոմեքենա, Ճանապարհային ոստիկանություն(ՃՈ), Հայաստան

Գլխավոր թեմաներ