03:49 09 օգոստոսի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD485.00
  • GBP634.96
  • EUR573.17
  • RUB6.58

«Փոխեք ինչ ուզում եք, բայց...». գրականագետը` ուսումնական աղմկահարույց ծրագրի մասին

ՌԱԴԻՈ
Ստանալ կարճ հղումը
13301

Գրականագետ, գրաքննադատ, բանասիրական գիտությունների թեկնածու Արքմենիկ Նիկողոսյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է գրականության դասագրքերում նոր սերնդի հեղինակներին ընդգրկելու հարցին և «Գրականություն» առարկային առնչվող նոր չափորոշիչներին:

Նիկողոսյան. «Մասնագետների հետ չափորոշիչները չքննարկելը կազմակերպչական փնթիություն է»

Արքմենիկ Նիկողոսյանի դիտարկմամբ՝ խնդրի դրվածքը մի փոքր սխալ է ներկայացվում, և դրա մեղավորը նաև չափորոշիչների հեղինակներն են, քանզի ստացվում է այնպես, որ կատարվել է լավ բան, առաջադեմ քայլ, ժամանակակից հայ գրողը վերջապես 30 տարվա ընդմիջումից հետո հայտնվել է գրականության մերօրյա դասագրքերում:

«Բայց քանի որ փնթիության, անուշադրության, անհետևողականության պատճառներով դասագրքերից հանվել են շատ կարևոր հարցեր ու հեղինակներ, ապա հանրային մի շատ ստվար զանգվածի, շատ խելացի մարդկանց մոտ առաջացել է այն ընկալումը, որ հանել են դասականներին, որպեսզի նրանց տեղը բերեն Հրաչ Սարիբեկյանին, Արամ Պաչյանին, Արմեն Օհանյանին, Հովհաննես Գրիգորյանին և մյուսներին»,- Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում նշեց գրականագետը:

Նիկողոսյանի կարծիքով՝ անհրաժեշտ է պարզապես բացատրել, որ դրանք չեն արվել մեկը մյուսի փոխարեն, իսկ այն, որ ժամանակակից գրողը պետք է ներառվի դասագրքերում, ամենալուսավոր կետն է, որ կա չափորոշիչներում, որոնց տրամաբանության համաձայն՝ դասագրքերն ու գրականությունը չեն ներկայացվելու ժամանակագրական հերթականությամբ:

«Դրված են տեսական խնդիրներ, հմտությունների ձևավորումներ, հետևաբար ըստ դրանց մարսման՝ ընդգրկվել են տեքստեր, որոնք պետք է նպաստեն գիտելիքի յուրացմանը: Մենք ցավալիորեն չափորոշիչներն ընկալում ենք որպես վերջնական որոշում, սակայն դրանցով դեռ պետք է գրվեն դասագրքեր, ընդ որում՝ տրված է տեքստեր ընտրելու ազատություն, իսկ դասագրքերի միջոցով ուսուցիչներին ու աշակերտներին տրված է ընտրության մեծ հնարավորություն: Փոխեք ինչ ուզում եք, բայց մի աղավաղեք բուն մոտեցումները»,- ասաց գրաքննադատը:

Անդրադառնալով այն հարցին, որ չափորոշիչների նախաձեռնողները ոլորտի մասնագետների հետ համատեղ քննարկումներ չեն կազմակերպել, Արքմենիկ Նիկողոսյանն ընդգծում է, որ դա կազմակերպչական փնթիություն է:

Դասաժամերի նվազեցումից հետո հնարավոր կլինի՞ խուսափել ուսուցիչների կրճատումից

Ըստ նրա՝ ԿԳՄՍ նախարարության գործունեությունը հետհեղափոխական շրջանում հավատ չի ներշնչում մարդկանց, որովհետև անընդհատ կառուցումների, զարգացումների փոխարեն տեսել են ձախողումներ, կիսատ մնացած բարեփոխումներ, անռեկտոր մնացած բուհեր, հետևաբար այս աշխատաոճը ծնում է բազում կասկածներ, մինչդեռ աշխատանքի ճիշտ կազմակերպման դեպքում կարող էին ընտրել չափորոշիչների հաստատման այլ ճանապարհ՝ հայտարարելով ոչ թե չափորոշիչներ գրողների մրցույթ, այլ հենց չափորոշիչների մրցույթ, և այդ դեպքում բուհերը կներկայացնեին իրենց տարբերակը:

Հիշեցնենք` վերջին օրերին սոցցանցերում քննարկվում էր կրթության նոր չափորոշիչներով գրականության ծրագրի բովանդակությունը։ Շատերը քննադատում էին այն` նշելով, որ դուրս են մնացել Ոսկեդարի և միջնադարյան հայ գրողները` Երվանդ Օտյան, Գրիգոր Նարեկացի, Մովսես Խորենացու, Նահապես Քուչակ և այլն։

Երեկ ԿԳՄՍՆ–ն հայտարարություն տարածեց` վստահեցնելով, որ Ոսկեդարի և միջնադարյան հայ գրականությունը ներառված է ուսումնական ծրագրում։

Ըստ թեմայի

Ինչպես կարող է լուծվել այս տարի բուհ չընդունված դիմորդների հարցը. պարզաբանում է Մխիթարյանը
Պետությանն ի՞նչ է պետք` գիտելիք ունեցողնե՞ր, թե... ՄԻՊ–ն ընդունեց բուհից դուրս մնացածներին
 «Մենք շատ ենք ուզում դպրոց վերադառնալ»․ ինչ են զգում դպրոցականները կարանտինի ժամանակ
Կորոնավիրուսային ճգնաժամը դպրոցների ու մշակութային օջախների նորոգմանը չի խանգարի
թեգերը:
Արքմենիկ Նիկողոսյան, դպրոց, Հայաստան

Գլխավոր թեմաներ