23:50 23 սեպտեմբերի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD485.42
  • GBP618.13
  • EUR568.62
  • RUB6.36

Որ դեպքում կարող են վարորդները հաշտվել Հայաստանում ճանապարհները վճարովի դարձնելու մտքի հետ

ՌԱԴԻՈ
Ստանալ կարճ հղումը
387 0 0

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության նախաձեռնությանը, ըստ որի` որոշ ավտոճանապարհները 12 տոննա և ավելի բեռնատարողություն ունեցող բեռնատարների համար կդառնան վճարովի: 

Քեյան. «Ճանապարհային վճարի փոփոխման դեպքում տեղի կունենա շղթայական թանկացում»

Հայաստանում ճանապարհները վճարովի դարձնելու նախագիծը ենթադրում է վճարումների գանձման էլեկտրոնային համակարգի ստեղծում, «ճանապարհային վճար» հասկացության սահմանում։ Նախագծով յուրաքանչյուր կիլոմետրի համար նախատեսվում է մինչև 50 դրամ ուղեվարձ։ Նախագծի ընդունման դեպքում փոփոխություններն ուժի մեջ կմտնեն 2021 թվականի հուլիսի 1-ից: 

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանի դիտարկմամբ` ճանապարհային վճարը միշտ եղել է։ Նախկինում սահմանված էր տարեկան վճարի տեսքով, որը հստակ գումար էր և կազմում էր 180–200 հազար դրամ։ 2018 թվականին այդ նորմը մի փոքր կանոնակարգվեց ըստ մեքենաների տարողության և արդյունքում սահմանվեցին տարբեր չափեր` 100 հազարից մինչև 450 հազար դրամ։ 

«Բայց, քանի որ կային խնդիրներ` կապված մեքենաների շահագործման հետ, ընդ որում` նշանակություն չուներ` մեքենան շահագործվում է, թե ոչ, օրենքը չկիրառվեց։ Հիմա մշակել են նոր նախագիծ։ Այն մեքենաները, որոնք առավել չափով վնաս են հասցնում ճանապարհներին, պետք է դրա դիմաց վճարեն, բայց մենք չունենք այն ճանապարհները, որոնք գոհացնում են վարորդներին, և հազիվ թե նրանք ցանկանան բացի հարկերից վճարել նաև լրացուցիչ ճանապարհային վճար»,– նշում է «Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահը։

Նոր հավելվածը կթեթևացնի վթարների ստեղծած խցանումները, կկրճատվի կեղծ պատահարների թվաքանակը

Նրա կարծիքով` լավ կլինի, որ ճանապարհային վճարի չափը սահմանելիս առաջնորդվեն նաև այդ մոտեցմամբ. սահմանեն այնպիսի գին, որ գլխացավանք չդառնա վարորդների համար, և բացի առավելագույն շեմ հաստատելուց, լինի առավելության գումարի չափ, այսինքն` լինի այնպես, որ տարեկան վճարվելիք գումարը չգերազանցի 200 հազար դրամը։

«Վճարը թող փոփոխվի միայն այն դեպքում, երբ կունենանք շատ լավ միջպետական, միջմարզային ճանապարհներ։ Օրինակ` երբ ավարտեն Հյուսիս–հարավ մայրուղու շինարարությունը, նոր միայն ավելի առարկայական քննարկեն և մտածեն ճանապարհները վերահսկելու, սպասարկելու և վարորդներից լրացուցիչ գումարներ գանձելու մասին»,– նշում է «Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահը։

Տիգրան Քեյանի հաշվարկով` մեկ կիլոմետրի դիմաց 50 դրամ վարձավճարը մեծ կարող է լինել այն ընկերությունների կամ անհատների համար, որոնք տարվա ընթացքում բեռնափոխադրում են իրականացնում Հայաստանի ներսում, և եթե միջին հաշվարկով տարեկան երթևեկեն մոտ 50-60 հազար կիլոմետր, ապա նախկինի համեմատ կվճարեն 5-6 անգամ ավելի շատ, ինչն անխուսափելիորեն կազդի բեռնափոխադրման ծառայության արժեքի վրա, որն էլ իր հերթին կտեղափոխվի բեռի արժեքի, բեռի արտադրանքի, այնուհետև սպառողի վրա, այսինքն` տեղի կունենա շղթայական թանկացում, որը բացասաբար կազդի տնտեսության վրա։ 

60 կմ/ժ և ոչ ավելի. Երևանում երթևեկության կանոնների փոփոխությունը՝ ՀԿ խոշորացույցի տակ

Ըստ թեմայի

Քեյան. «Գծատերերին պետք է հարկային արտոնություններ տալ»
Տուգանքների քանակն ավելանում է, բայց երթևեկության արդյունավետության արդյունքը զրո է. Քեյան
«Բջջային հավելվածի ու ծածուկ ծառայության պարագայում ՃՈ–ն արդեն կարող է լուծարվել». Քեյան
թեգերը:
Տիգրան Քեյան, վարորդ, բեռնատար, Ճանապարհ, Հայաստան

Գլխավոր թեմաներ