00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:23
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:28
31 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:07
51 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
Աբովյան time
ԵԱՏՄ-ից դուրս գալը ՀՀ-ի համար տնտեսական ինքնասպանություն կլինի․ պոդկաստի հյուրը տնտեսագետ Թաթուլ Մանասերյանն է
18:15
43 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Հարցում. հայերն ուզում են տոլմա հրամցնել և սմարթֆոն ստանալ

© Photo : ecotonkostiНовогодний стол
Новогодний стол - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Որպես Ամանորի նվեր հայերն ամենից շատ փափագում են սմարթֆոն ստանալ, իսկ Ամանորի սեղանի ամենատարածված ուտեստը, սովորականի պես, ավանդական հայկական տոլման է:

ԵՐԵՎԱՆ, 24 դեկտեմբերի — Sputnik. Այսպիսին են GALLUP International association ընկերության հայաստանյան գրասենյակի կողմից Երևանում դեկտեմբերի 7-19-ը անցկացրած հետազոտության տվյալները: Ամենասպասված նվերների ցանկում հաջորդը կոշիկն ու հագուստն են: Նման ցանկություն են հայտնել հարցվածների 15%-ը, սակայն նման նվերներ անել ավելի քիչ մարդ է մտադիր` 36%-ը, լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց GALLUP International հայկական գրասենյակի տնօրեն Արամ Նավասարյանը:

Խելացի հեռախոս կցանկանային ունենալ երևանցիների 14%-ը, սակայն նման նվեր գնել կարող է թույլ տար հարցվածների միայն 7%-ը, այն էլ՝ երևի, սիրահարվածների շարքից: 41%-ը, որոնք առանձնահատուկ երևակայությամբ չեն տարբերվում, պատրաստվում են խաղալիք գնելով պրծնել, սակայն պետք է հաշվի առնել, որ նման նվերի մասին երազում է բնակչության միայն 1%-ը, և ակնհյատ է, որ դրանք երեխաները չեն:

Национальное армянское блюдо хапама - Sputnik Արմենիա
Ամանորի ավանդական հայկական խոհանոց. ուտել` ապրելու համար

Երևանի բնակիչների 21%-ն, առանց խորամանկությունների ցանկանում է հարազատներին և մտերիմներին աքսեսուրներ նվիրել, սակայն նման երջանկության սպասում է հարցվածների միայն 9%-ը: Նույն պատմությունը նաև հուշանվերների հարցում է. 28%-ը կարծում է, որ դա հրաշալի նվեր է, սակայն միայն հարցվածների 9%-ն է նման առաջարկին ոգևորվածությամբ վերաբերվում:

Հոգեպես հարստանալ և գիրք նվեր ստանալ ցանկացել են 800 հարցվածներից միայն 6%, իսկ նվիրել գիրք` 9%-ը. Ընդհանուր առմամբ, հարցումը ցույց է տվել, որ քաղաքացիների ցանկությունները հաճախ չեն համընկնում հնարավորությունների հետ, կամ էլ տոնական նվերների վերաբերյալ նրանց պատկերացումներն են տարբեր: 5%-ը հաճույքով մեքենա նվեր կստանար, և ևս 5%-ը չէին հրաժարվի կենցաղային տեխնիկայից: Մի ամբողջ 1% չեն ամաչել բնակարան խնդրել, կամ էլ՝ նվերներից մեկին համարժեք գումար:

Սակայն այդքան գումար ծախսել ցանկացավ 0%-ը: Ինչ վերաբերվում է տոնական սեղանին, ապա, ինչպես արդեն նշվեց, նախապատվությունը կտրվի ավանդական տոլմային: Տոլմայի համար իրենց ձայները տվեցին հարցվածների 66%-ը: Անցյալ տարվա համեմատ նվազել է խոզի բդի պահանջարկը: Քաղաքացիների միայն 57%-ը կպատրաստի այն: Ամանորը առանց մսով լցոնած նրբաբլիթների չի պատկերացնում հարցվածների 56%-ը:

© Sputnik / Asatur YesayantsՀայկական տոլմա
Толма - Sputnik Արմենիա
Հայկական տոլմա

Աղցանային իր առաջատար դիրքերը չի զիջում «Մայրաքաղաքային աղցանը»: Այն, ինչպես եղել է սիրված և սպասված, այդպես էլ մնում է: Հետազոտության տվյալների համաձայն` քաղաքացիների 74%-ը չեն պատկերացնում տոնական սեղանն առանց մեր ընդհանուր խորհրդային անցյալի այս ժառանգության: 31%-ը հավով աղցան կպատրաստեն, սնկով՝ մի փոքր ավելի քիչ տոկոսը` 17%-ը, 12%-ը գերադասում են «Կեսար» աղցանը:

Հարցվածների 10%-ից ավելին հնարամիտ են և Ամանորի սեղանի համար կպատրաստեն աղցաններ, որոնք նշված չին առաջարկված ցանկում: Չեն զարմացրել նաև աղանդերի ընտրության առումով` ընտրելով հայկական ավանդական քաղցրավենիքներ` գաթա` 53%-ը, փախլավա` 47%-ը: «Նապոլեոն» հայտնի տորթը կարժանանա հարցվածների միայն 30%-ի ուշադրությանը, ևս 25% չի մնա առանց էկլեր: «Քաղցր» աութսայդեր դարձավ «Մրջնաբույնը», այն կպատրաստի հարցվածների միայն 3%-ը:

Նյութի ռուսերեն տարբերակը

 

Լրահոս
0