00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
10:10
50 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:27
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:42
18 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
45 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:07
7 ր
Բողոքի ակցիաներ
Երևանը միացել է հայրենիքի սահմանների պաշտպանության ակցիաներին
18:19
3 ր
Մարի Զախարովա
Պուտինը ԼՂ կարգավիճակը չկարգավորված էր համարում, Երևանն այն ճանաչեց Ադրբեջանի կազմում. Մարիա Զախարովա
18:24
3 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Մեքենաների ներկրումը Հայաստան. «ծերուկների» շքերթը շարունակվում է

© Marut VanianГород Ереван. Улица
Город Ереван. Улица - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Հայաստան ներկրվող մեքենաներից միայն յուրաքանչյուր 5-րդն է 7 տարեկանից «երիտասարդ»։ Մարդիկ ակամա ընտրում են ավելի էժանը։

ԵՐԵՎԱՆ, 3 հունվարի — Sputnik. Հայաստան ներկրվող մեքենաների ավելի քան 80 տոկոսը յոթ տարեկանից մեծ են։ Նոր ավտոմեքենա կարող են գնել միայն ունևորները։ Հիմնականում հայ ավտոմոբիլիստները մեքենաներ են գնում 4-5 հազար դոլարի սահմանում և ոչ թե ավտոսրահներից, այլ անհատ դիլերներից։ Տևական ժամանակ է` այդպես է։

Электромобил Nissan - Sputnik Արմենիա
Էլեկտրական շարժիչով մեքենաների ներմուծողները պետք է ազատվեն հարկերից և տուրքերից

2017թ-ի առաջին կիսամյակում մեքենաների ներկրման միջին գինն ավելի է նվազել։ Պետեկամուտների կոմիտեի տվյալներով՝ մեկ ներկրվող մեքենայի միջին գինը 5 հազար դոլարից նվազել է մինչև 3,6 հազար։ Այդ ամիսներին կտրուկ աճել է Ճապոնիայից ներկրվող մեքենաների թիվը (այդ թվում՝ էժան աջ ղեկով մեքենաների)։

Հայաստանում պատրաստվում են արգելել այդ աջ ղեկով ավտոմեքենաները, ինչի մասին մենք արդեն գրել ենք։ Ինչպես հայտարարում են իշխանությունները, նման մեքենաների վտանգավորության աստիճանը մեծ է (այդ մասին պաշտոնական վիճակագրություն առայժմ չկա)։ Քննարկումները դեռ չեն ավարտվել, բայց Հայաստանում ակնհայտորեն պատրաստ չեն հրաժեշտ տալ էժան մեքենաներին։

Ցանկացած փոփոխություն, որից «հոտ է գալիս», կասկածով է ընդունվում։ Այդպես եղավ, երբ Հայաստանը մտել է Եվրասիական միություն, և շատերը մտավախություն ունեին, որ այլևս հնարավոր չի լինի էժան մեքենաներ ներկրել ԱՄԷ-ից և Վրաստանից։

Բայց ավտոմեքենաների մաքսատուրքերի հարցում Հայաստանը մինչև 2020թ-ն ազատված է միասնական եվրասիական տուրքերից։ Ինչպիսի՞ն կլինեն դրանք ապագայում։ Եվ ի՞նչ կլինի, եթե արգելեն նաև աջ ղեկով մեքենաները։ Այս հարցերին առայժմ ոչ ոք պատասխան չի տվել։

Սա դեռ ամբողջ դժբախտությունը չէ։ Իսկ ի՞նչ կփոխվի մեր մաքսավորների գլխում, որոնք փոխում են մեքենաների մաքսազերծման հսկիչ գները։ Այդ հարցը պակաս կարևոր չէ, քան մաքսատուրքերը։ Բայց մաքսավորների մտքերն անքննելի են։

Լրահոս
0