01:35 23 հուլիսի 2019
Ուղիղ եթեր
  • USD476.18
  • GBP593.70
  • EUR534.18
  • RUB7.56
Здоровая пища

Ինչ չի կարելի ուտել և խմել ամռանը. խորհուրդներ սննդաբանից

Тигран Казинян
Հասարակություն
Ստանալ կարճ հղումը
111 0 0

Ինչպես սնվել ամռանը, որքան ջուր է հարկավոր խմել, և ինչ ասել է առողջ սնունդ: Ճիշտ սննդակարգի մասին խորհուրդներ է տալիս  սննդաբան Գայանե Շահխաթունին:

ԵՐԵՎԱՆ, 9 հուլիսի – Sputnik. Ամառվա տապին աղեստամոքսային խնդիրներից խուսափելու, ինչպես նաև օրգանիզմը ջրազրկումից պաշտպանելու համար անհրաժեշտ է ճիշտ սննդակարգ ընտրել։ Շատ հեղուկներ օգտագործելուց զատ, անհրաժեշտ է նաև սննդակարգում սահմանափակել շաքարի քանակությունը։ Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում այս մասին ասաց սննդաբան Գայանե Շահխաթունին։

«Թարմ բանջարեղեն, կանաչեղեն և որոշակի քանակությամբ մրգեր, ինչպես նաև ջրի հստակ սահմանված քանակ. սրանք այն կարևոր բաղադրիչներն են, որոնք անհրաժեշտ է ներառել ամառային սննդակարգում»,- նշեց սննդաբանը:

Սնունդի միջոցով է կարելի է պայքարել շոգի դեմ. սննդաբանի խորհուրդները

Մասնագետի խոսքով` ջրի քանակը կարելի է որոշել ըստ կիլոգրամների` յուրաքանչյուր կիլոգրամի համար նախատեսված է խմել 30մլ/գ ջուր։ Այսինքն` եթե մարդը կշռում է 60 կգ, ապա նա օրվա ընթացքում պետք է խմի մոտ 2 լիտր ջուր։ Իսկ եթե ավելի ակտիվ կյանք է վարում` նշված քանակից 20%-ով ավելի։ Ըստ սննդաբանի` միայն անհրաժեշտ քանակությամբ ջուր խմելը բավարար չէ, հարկավոր է նաև խմելու կանոններին հետևել։

«Կարևոր է ջուրը խմել ոչ շատ սառը, սենյակային ջերմաստիճանի և կում-կում։ Եթե դուք շատ ծարավ եք ու ձեզ թվում է, որ մի ամբողջ բաժակ ջուրը միանգամից խմելով կհագենաք, ապա չարաչար սխալվում եք, դրանով հնարավոր է ճնշեք սրտամկանին, տեղի ունենա անոթի լայնացում, ինչն էլ կբերի վատ ինքնազգացողության։ Չի կարելի նաև ծարավը հագեցնել այլ զովացուցիչ ըմպելիքներով կամ մրգերով, որոնք ջուր չեն պարունակում»,- նշեց Շահխաթունին։

Սննդաբանը ճարպակալման հակում ունեցող մարդկանց հորդորում է օրական 2-3 կգ միրգ ուտել մինչև կեսօր։ Եթե ճարպակալման խնդիր չկա, ապա միրգ ու բաջարեղեն կարելի է ուտել մինչև 16:00-17:00։

«Երեկոյան ժամերին ցանկալի է ուտել ոչ աղի կաթնամթերք՝ կաթնաշոռ, կեֆիր՝ համեմված մանր կտրատված վարունգով և կանաչ, քաղցր պղպեղով, յոգուրտ, մածուն, կարելի է նաև մի փոքր խաշած միս»,- ասաց մասնագետը:

Նրա խոսքով` դրսում սնվելու ավանդույթից ևս պետք է հրաժարվել:

«Ամռանը կատեգորիկ պետք է հրաժարվել դրսում սնվելու սովորույթից, նույնիսկ մրգեր չի թույլատրվում ուտել, քանի որ չենք կարող ասել, թե տվյալ միրգը քանի ժամ է արևի տակ մնացել, ինչպիսի փոփոխությունների է ենթարկվել և ինչ հետևանքներ կարող է ունենալ մեր օրգանիզմի վրա»,– ասաց Շահխաթունին։

Բարձր կալորիականությամբ և դժվարամարս սնունդը նույնպես վնասակար է, քանի որ հանգեցնում է օրգանիզմի կրկնակի ծանրաբեռնվածության, ստիպում կրկնակի էներգիա ծախսել և արագ հոգնածության պատճառ դառնում։

Աղեստամոքսային խնդիրներից խուսափելու համար հարկավոր է նաև սննդային համադրումները բացառել։ Ամենավտանգավորը, որը կարող է բերել աղիքային հիվանդության, կաթնամթերքի և ծովամթերքի համադրությունն է: Վտանգավոր է նաև պահածոյացված և մարինացված սննդի օգտագործումը:

«Հարկավոր է կոմպոտները բացառել սննդակարգից, քանի որ այնպիսի թույն, որ պահածոյացված կոմպոտներն են արտադրում, նույնիսկ գազավորված հյութը չի արտադրում: Հրաժարվեք ցանկացած տեսակի մուրաբաներից, քանի որ պարունակում են մեծ քանակությամբ շաքար և ոչ մի տոկոս վիտամիններ: Մոռացեք լեգենդը, որ մուրաբաները հիվանդության դեպքում բարձրացնում են դիմադրողականությունը, որովհետև մեծ քանակությամբ շաքարի հետ պահածոյացվող և մեկ տարի պահվող միրգը չի կարող պահպանել վիտամիններ»,- ընդգծեց մասնագետը:

Ի՞նչ է ուտելու զինվորը հայկական բանակում. McDonald's–ի մեթոդն են կիրառելու. լուսանկարներ

Սննդաբանն առաջարկեց տնային պայմաններում օգտակար զովացուցիչ ըմպելիք պատրաստելու սեփական բաղադրատոմսը. 1 կգ ջրին ավելացնում ենք 2 քամած լիմոն, նանայի տերևներ, մեկ թեյի գդալ մեղր, դարչին և թրմած մասուր։ Նա վստահեցրեց, որ այս ամենը խառնելուց հետո կստանանք ամառային շատ համեղ, էներգետիկ և առողջարար զովացուցիչ հյութ:

Ըստ թեմայի

Ի՞նչ է ուտելու զինվորը հայկական բանակում. McDonald's–ի մեթոդն են կիրառելու. լուսանկարներ
Ուզու՞մ եք 5 օրում 5 կիլոգրամ նիհարել․ դետոքս ծրագիր` ֆիտնես–մարզիչ Հովհաննես Ավագյանից
Բժիշկները պայքարում են «դարի լուռ մարդասպանի» դեմ. կչափեն բոլոր ցանկացողների ճնշումը
Մատչելի հանգստավայրերի լավագույն հնգյակը
«Բոլոլա կլինի», թե՞ հասարակական տրանսպորտի նոր ցանցը կլուծի Ռուստամի խնդիրները
Ամառ չտեսանք, մենակ երևանցիների բախտը բերեց. մարզերում դժգոհ են Սուրենյանի կանխատեսումից
«Համով Հայաստան»․ ամառային ճաշատեսակ` «արնաթաթախ ձեռքի» վրա
թեգերը:
բանջարեղեն, միրգ, շոգ, առողջ սնունդ, հայ, Հայաստան

Գլխավոր թեմաներ