02:56 10 ապրիլի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD493.10
  • GBP612.97
  • EUR536.59
  • RUB6.66
Հասարակություն
Ստանալ կարճ հղումը
193 0 0

Երևանի ավագանին բուռն քննարկումներից հետո, անտեսելով մի շարք խնդիրներ, կողմ քվեարկեց ծառայողական ավտոկայանատեղերի շահագործմանը։

ԵՐԵՎԱՆ, 11 փետրվարի — Sputnik. Երևանի ավագանին այսօրվա նիստում ընդունեց կազմակերպված ծառայողական ավտոկայանատեղերի շահագործումը շարունակելու իրավունք տալու մասին որոշման նախագիծը։ Նիստին գրանցված 57 ավագանու անդամներից 37–ը կողմ քվեարկեցին, 11–ը` դեմ, 9–ը ձեռնպահ մնաց։

Մինչ քվեարկությունը ավագանու անդամների և քաղաքապետի միջև սուր  քննարկում տեղի  ունեցավ։

Երևանի ավագանու ԲՀԿ խմբակցության անդամ Հռիփսիմե Առաքելյանը ավտոկայանատեղերի տրամադրման նախագիծը համարեց չարաբաստիկ։

«Մենք տալիս ենք ավտոկայանատեղիների տարածքները, բայց պարոն քաղաքապետն ասում է, որ բոլոր խախտումները , «ռեկետը», փող հավաքելը, պարկովշիկները , այն մաֆիան որը կա, դրանց դեմ ոչինչ չենք կարող անել, ոստիկանությունը պետք է անի»,–ասաց Առաքելյանը` հավելելով, որ այդպես փչացած հեռախոս է ստացվում։

Երևանի «կարմիր գծերը» վերածվել են մեկ այլ ծառայություն մատուցող օբյեկտի

Առաքելյանը Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի տրանսպորտի վարչության պետի ժամանակավոր պաշտոնակատար Էդգար Գալստյանից հետաքրքրվեց` ի՞նչ ստուգումներ են իրականացրել ավտոկայանատեղիների մասով , ի՞նչ խախտումներ են արձանագրվել և արդյո՞ք կան փաստեր` ինչով  է զբաղվում մի ամբողջ վարչություն։

Գալստյանն էլ  հեգնեց, թե yerevan.am կայքում հստակ գրված է` տրանսպորտի վարչությունը ինչով է զբաղվում և ինչ գործառույթներ է իրականացնում։

«Քաղաքապետարանի տրանսպորտի վարչությունը պատժող կամ բռնող գործիքակազմ չունի։ Մենք ընդամենը փաստն ենք արձանագրում և ուղարկում պատկան մարմիններին»,–ասաց Գալստյանը։

Առաքելյանն էլ շարունակելով թեժ քննարկումը հայտարարեց, որ Գալստյանի պատասխանն իրեն ոչինչ չասաց։

Խոսքն ուղղելով քաղաքապետին Առաքելյանը նշեց, որ կարիք կա մունիցիպալ (թաղային) ոստիկանություն ստեղծելու։ Նա առաջարկեց Երևանի ավագանու հաջորդ նիստին հրավիրել ոստիկանապետի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արման Սարգսյանին, որին կուղղեն խնդրահարույց հարցերը։

Քաղաքապետ Մարությանը արձագանքեց Առաքելյանին`  նշելով, որ հրավիրելու դեպքում պետք է դիմել Երևան քաղաքի ոստիկանության վարչության պետին, քանի որ խնդիրը Երևան քաղաքին է վերաբերվում։

Մարությանը նշեց, որ ցանկության դեպքում Առաքելյանն անձամբ, որպես ՀՀ քաղաքացի, կարող է դիմել ոստիկանություն և ստանալ իր հարցերի բոլոր պատասխանները։

Առաքելյանը կարծես Մարությանից այս արձագանքին չէր սպասում և հունից դուրս եկավ։

Ավտոկայնատեղիների համար չվճարելու համար վարորդները տուգանք չեն վճարի

«Այդ հարցը վերաբերում է մեր գործառույթներին, որովհետև մենք տրամադրում ենք ավտոկայանատեղիներ և չգիտենք թե դրանց ճակատագիրն ինչով է ավարտվում։ Մենք տեր ենք միայն այն գումարին, որը բերվում է և վճարվում բյուջե, սակայն այնտեղ լուրջ քրեածին դրսևորումներ են տեղի ունենում։ Անհատ քաղաքացին այս խնդրով դիմի ոստիկանություն ի՞նչ անի, դա մեր գործառույթների մեջ է»,–ասաց նա։

Թեմայի քննարկման ժամանակ ելույթ ունեցավ նաև «Իմ քայլը» խմբակցության անդամ Նվարդ Վարդանյանը:

«Մենք ունենք խնդիր, քանի որ տրամադրում ենք ավտոկայանատեղիները, բայց քաղաքապետարանը վերահսկողություն իրականացնելու իրավունք չունի: Յուրաքանչյուր քաղաքացի թող անկեղծ լինի իր հետ և պատասխանի՝ արդյո՞ք այդ «հանցագործությանը» մասնակից է լինում»,- ասաց նա։

Նրա խոսքով` երբ  ընկերների հետ քաղաքում որևէ տեղ է գնում, բոլորը փող են տալիս այդ պապիկներին, երբ ասում է, որ իրավունք չունեն փող տալու, իրեն պատասխանում են, որ մեծ մարդ է, մեղք է:

«Այստեղ քաղաքացու գիտակցության մակարդակի բարձրացման խնդիր կա, հեղափոխությունը պետք է մեր ուղեղում անենք»,- ասաց նա:

Ի վերջո բուռն քննարկումից հետո քվեարկությունն ավարտվեց։

Հայ վարորդները դժգոհ են «կարմիր գծերի» թանկացումից

Հավելենք, որ Երևան քաղաքի ավագանու 2013 թվականի դեկտեմբերի 10-ի N93-Ն որոշմամբ՝ Երևան քաղաքի ավագանին որոշեց թույլատրել 2020 թվականի ընթացքում շարունակելու  նշված տարածքներում և սահմանված պայմաններով նախորդ տարիներին կազմակերպված ծառայողական ավտոկայանատեղերի շահագործումը։ Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2020 թվականի տեղական վճարների դրույքաչափերը հաստատելու մասին Երևան քաղաքի ավագանու որոշումն ուժի մեջ մտնելու պահից:

Ըստ թեմայի

Քաղաքապետարանն ավելի ծախսում է «կարմիր գծերի» վրա, քան ստանում. Մարությանին պատասխանեցին
«Տրանսպորտային մաֆիան» իրականում, կամ ինչու են Երևանի երթուղայինները քանդվում
Կարմիր գծերով ու տեսախցիկներով զբաղվողները խուսափում են խոսել
թեգերը:
որոշում, ավագանի, ավտոմեքենա, Երևան, Հայաստան

Գլխավոր թեմաներ