04:07 03 հունիսի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD482.49
  • GBP606.25
  • EUR539.28
  • RUB7.02
Հասարակություն
Ստանալ կարճ հղումը
226 0 0

Համացանցում բուռն քննարկման թեմա է դարձել սահմանադրական հանրաքվեի «Այո» քարոզչական կողմի տարբերանշանը, որն արդեն «մեմերի» ու «գիֆերի» է վերածվել։

ԵՐԵՎԱՆ, 26 փետրվարի – Sputnik. Facebook սոցիալական ցանցի հայկական տիրույթում հրապարակվել է մի տեսանյութ, որում մանրամասն երևում է, թե ինչպես կարելի է սևուսպիտակ տարբերանշանը Photoshop ծրագրով վերածել գունավորի։

«Լայֆհաք. ինչպես ստեղծել 3 միլիոն դրամանոց լոգո»,– տեսանյութին կից գրել է օգտատեր Արմեն Մկրտչյանը։

Հիշեցնենք, որ սահմանադրական հանրաքվեի «Այո» քարոզչական կողմի տարբերանշանը ներկայացվեց երեկ և իսկույն բուռն քննարկման թեմա դարձավ։

«Այո»–ի այս տարբերանշանի համար վճարվել էր 3 մլն դրամ։ «Այո» քարոզչության կողմի լիազոր ներկայացուցիչ, «Իմ քայլի» պատգամավոր Վահագն Հովակիմյանը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում ասել է` եթե ապացուցվեց, որ տարբերանշանն ընդօրինակված է, ՔՊ-ն հայտարարություն կանի։

Հայտնի է` ով է 1991–ի «Այո»–ի նկարի հեղինակը. «Երեկոյան Երևանի» խմբագիրը հիշեց նկարչին

Ըստ թեմայի

Վարչապետ Փաշինյանն արձակուրդ կվերցնի հանրաքվեի քարոզարշավի օրերին. նախարար
Գերածախս չի լինի. Պապիկյանն ասաց` ինչքան գումար է հավաքվել «Այո»–ի դրամահավաք-երեկոյին
«Եթե ապացուցվեց, ՔՊ-ն հայտարարությամբ հանդես կգա». «Այո»–ի տարբերանշանի շուրջ մեծ աղմուկ է
թեգերը:
տարբերանշան, Հայաստան

Գլխավոր թեմաներ