01:05 19 սեպտեմբերի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD485.26
  • GBP629.67
  • EUR574.98
  • RUB6.46
Հասարակություն
Ստանալ կարճ հղումը
46310

Երևանի քաղաքապետարանի նոր գնումը հանրային հատվածում ոգևորությամբ չընդունվեց։ Սպառողի իրավունքների պաշտպանը սա աննպատակ ծախս է համարում։ Քաղաքապետարանից վստահեցնում են, որ առջևում նոր գնումներ են, որոնք բերելու են ցանկալի արդյունքի։

ԵՐԵՎԱՆ, 6 սեպտեմբերի — Sputnik. Երևանի քաղաքապետարանն օրերս հայտարարեց, որ մոտ ապագայում պատրաստվում է փոքր տարողությամբ 100 ավտոբուս գնել։ Մրցույթն արդեն ավարտվել է, առաջիկա օրերի ընթացքում գնահատող հանձնաժողովը կտա իր եզրակացությունը և նոր ավտոբուսները կմատակարարվեն ՀՀ մայրաքաղաք։

Ու թեև քաղաքապետարանը խոստանում է, որ ավտոբուսները լինելու են ժամանակակից ու հարմարավետ` ապահովված ջեռուցման և օդափոխման, քարտային տոմսավորման համակարգերով, GPS սարքերով, ուղևորների տեղեկացման էլեկտրոնային ցուցատախտակներով ու կանգառի ազդանշանման կոճակներով, ինչպես նաև հարմարեցված` հաշմանդամություն ունեցողների համար, և որ դրանցում ուղևորները կկարողանան կանգնել ամբողջ հասակով, առանց կռանալու, բայց մասնագիտական շրջանակներում այս լուրն ավելի շատ դժգոհություն առաջ բերեց, քան ոգևորություն։

«Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ նախագահ Բաբկեն Պիպոյանը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում փոքր ավտոբուսների գնումը մտահոգիչ համարեց` որակելով որպես «աննպատակ ու չնախատեսված ծախս»։

Պիպոյանը հիշեցնում է, որ տարիներ առաջ Երևանի քաղաքապետարանը բրիտանական WYG խորհրդատվական ընկերությանը 850 000 դոլար վճարեց Երևանի տրանսպորտային ցանցի նախագծման համար, և այդ ցանցում, ըստ նրա, միկրոավտոբուսներ նախատեսված չեն։

«Մեր ցանցով Երևանում պետք է  աշխատեն առնվազն 35 ուղևոր տեղափոխելու հնարավորությամբ ավտոբուսներ, և 100 նման միկրոավտոբուս նախատեսված չէ։ Եթե մենք սկսենք ինքնուրույն ձևափոխել այն ցանցը, որի համար վճարել ենք գրեթե 1 մլն դոլարի հասնող գումար, ապա ինչո՞ւ էինք վճարում, եթե ինքնուրույն կարող էինք կազմել»,– ասաց Պիպոյանը։

Միջազգային խորհրդատուի նախանշած չափորոշիչներից նույնիսկ չնչին շեղումները, Բաբկեն Պիպոյանի համոզմամբ, հանգեցնելու են նոր` շղթայական շեղումների ու ի վերջո Երևանը ստանալու է տրանսպորտային մի համակարգ, որը ոչ մի կապ չունի այն համակարգի հետ, որի դիմաց վճարել է։

«Չի բացառվում, որ այս սխալ ծախսով վաղը շատ ավելի մեծ սխալ անենք։ Սա ներդնենք այն ցանցի մեջ, որով այսպիսի շարժակազմեր չեն նախատեսում, հետո ստիպված կլինենք ասել. «Բայց ոնց որ թե միջազգային խորհրդատուն մեզ սխալ խորհուրդ էր տվել»։ Հետո միջազգային խորհրդատուն կգա, կասի. «Վայ, գիտեք, ես այսպես չեմ ասել, ես այսպես եմ ասել»։ Մենք էլ կասենք. «Դե որ այդպես է, մենք մտածել էինք, որ դա մոտավորապես նույնն է»։ Կգնանք մեկ ուրիշ բան կառնենք ու կստացվի, որ այս ծախսն անիմաստ էր»,– ասաց նա։

Երևանյան փողոցների համար նախանշված ավտոբուսների չափերի փոփոխությունը, Պիպոյանի կարծիքով, կհանգեցնի նաև ուղևորային ամբողջ ցանցի, այս թվում և ժամանակացույցերի փոփոխության, քանի որ խորհրդատուի կազմած ցանցում հաշվի է առնված նաև ժամանակային տեղփոխերի հարցը։

Սայլը չկա, որ տեղից շարժող լինի. Եղիազարյանը` տրանսպորտային նոր ցանցի ներդրման մասին

Մյուս կողմից իրականացվող բոլոր հավելյալ ծախսերն իրենց ազդեցությունն են ունենալու նաև տրանսպորտի սակագների վրա։

Երևանի քաղաքապետարանից, սակայն, Sputnik Արմենիային վստահեցրեցին, որ փոքր տեղատարողությամբ ավտոբուսների ներկրումն ու շահագործումը որևէ սակագնային փոփոխության չի հանգեցնի:

Ինչ վերաբերում է ներկրվող ավտոբուսներին, Երևանի քաղաքապետի մամուլի քարտուղար Հակոբ Կարապետյանը հայտնեց, որ ներկրվող ավտոբուսներն ունենալու են մինչև 25-30 մարդ տեղափոխելու հնարավորություն ունեն:

Ու թեև բրիտանական WYG խորհրդատվական կազմակերպության առաջարկով Երևանի նոր տրանսպորտային ցանցում ներգրավված ամենափոքր ավտոբուսները պետք է լինեն 45-55 տեղանոց, բայց քաղաքապետի խոսնակը վստահեցրեց, որ 25-30 տեղանոց ավտոբուսների ներկրումը չի հակասում բարեփոխումների ծրագրին։

«Նախ, հարկ է նշել, որ բրիտանական ընկերությունը քաղաքին տվել է խորհրդատվություն, որի հիման վրա քաղաքը կառուցելու է նոր երթուղային ցանցը: Կախված ցանցի ներդրման ընթացքում ի հայտ եկած փաստացի հանգամանքներից, ցանցը կարող է այս կամ այն փոփոխությունը կրել: Մասնավորապես, ընկերության առաջարկած փոքր տեղատարողության՝ 7.5-8.5 մետրանոց ավտոբուսների փոխարեն ներկրվող մինչև 7 մետրանոց 100 ավտոբուսները պակաս թվով մարդկանց են տեղափոխում, բայց մյուս կողմից ավելի շարժունակ են փոքր ու նեղ փողոցներում, ինչպիսին, օրինակ, Սարի թաղի փողոցներն են»,– ասաց Հակոբ Կարապետյանը։

Նա նաև հիշեցրեց, որ հիշյալ փոքր տեղատարողության ավտոբուսներն առաջարկված ցանցի միայն մի մասն են կազմում: Դրանցից բացի քաղաքային շարժակազմում ընդգրկվելու են նաև 12 և 18 մետրանոց ավտոբուսներ ու շուրջ 100 տրոլեյբուս, որոնց ձեռքբերումն ու շահագործումը շարունակում է մնալ Երևանի քաղաքային իշխանության օրակարգում: Կարապետյանը հայտնեց նաև, որ քաղաքապետարանն առաջիկայում 12 մետրանոց 100 ավտոբուսի համար նոր մրցույթ կհայտարարի, քանի որ այս տարվա ապրիլին հայտարարված նախորդ մրցույթը չէր կայացել մասնակիցների՝ մրցութային պայմաններին չհամապատասխանելու պատճառով:

Երևանի տրանսպորտային ցանցը հիմնովին բարեփոխելու, հին, մաշված միկրոավտոբուսներից, «ԳԱԶԵԼ»-ներից ձերբազատվելու ու մայրաքաղաքի երթևեկությունը բեռնաթափելու նպատակով Երևանի նախկին իշխանությունը տրանսպորտային ցանցի նոր նախագիծ էր մշակել, որը, երևանցիներին տրված խոստման համաձայն, պետք է ներդրվեր 2018-2019 թվականների ընթացքում: Բայց Հայաստանում կատարված իշխանափոխությունը փոխեց նաև այս ժամկետը։ Երևանի արդեն նոր քաղաքապետ Հայկ Մարությանը 2018թ–ին Երևանի ավագանու քարոզարշավի օրերին հայտարարեց, որ տրանսպորտային նոր ցանցը մայրաքաղաքում իրականություն կդառնա 2-4 տարում։

Առանց դիմակի վարորդ, գերբեռնված տրանսպորտ. այս անգամ ովքե՞ր են կարգազանցները

Նշենք նաև, որ նոր ցանցի նախագծման աշխատանքներում ներգրավված բրիտանական WYG խորհրդատվական ընկերության առաջարկով Երևանը պետք է ունենա 45-55 ուղևոր տեղափոխող`փոքր, 90-100 ուղևոր տեղափոխող`միջին ու 150 ուղևոր տեղափոխող մեծ կամ միակցված ավտոբուսներ՝ ընդհանուր 850 հատ:

Ըստ թեմայի

Երբ է կարելի ձայնային ազդանշան տալ. ՃՈ–ն հիշեցնում է վարորդական իրավունքից զրկվելու մասին
Վճարովի ճանապարհները ո՞ր դեպքում օգուտ կբերեն Հայաստանին
թեգերը:
Երևանի քաղաքապետարան, քաղաքապետ, Հայկ Մարության, ավտոբուս, Տրանսպորտ, երևանցիներ, Երևան

Գլխավոր թեմաներ