12:45 22 սեպտեմբերի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD485.26
  • GBP629.67
  • EUR574.98
  • RUB6.46
Հասարակություն
Ստանալ կարճ հղումը
348 0 0

Այսօր տեղեկատվական հոսքն այնքան մեծ է, որ հիշողության հետ խնդիրներ են առաջանում նույնիսկ երիտասարդների շրջանում։ Հիշողությանը լավացմանը կարող են նպաստել ոչ միայն մարզումները, այլև որոշ մթերքներ։

Մասնագետներն առանձնացրել են որոշ մթերքներ, որոնք բարերար ազդեցություն են թողնում հիշողության լավացման վրա։

Բրոկոլի

Այս բանջարեղենը մեծ քանակությամբ К, С և B խմբի վիտամիններ է պարունակում, ինչը բարենպաստ ազդեցություն է ունենում հիշողության վրա։ Բացի այդ, С վիտամինն օգնում է ուղեղը պաշտպանել ազատ ռադիկալների ներգործությունից։

Լոլիկ

Լոլիկը ևս մեծ քանակությամբ հակաօքսիդանտներ է պարունակում։ Այն նաև С վիտամինի և լիկոպինի աղբյուր է հանդիսանում։ Լիկոպինն էապես դանդաղեցնում է ուղեղի, սրտի և այլ օրգանների հիվանդությունների զարգացումը։

Դդմի սերմ

Դդմի սերմերում առկա են В խմբի վիտամիններ, ինչպես նաև մագնիում և սելեն։ Այդ տարրերը բարենպաստ ազդեցություն են թողնում նյարդային համակարգի վրա և օգնում են ավելի լավ յուրացնել ինֆորմացիան։

Тыквенный праздник вместо Хэллоуина: в Гюмри хотят восстановить доброе имя тыквы
© Sputnik / Armenuhi Mkhoyan
Դդմի սերմեր

Հունական ընկույզ

Այս մթերքը համարվում է «ուղեղի իսկական խթանիչ»։ Այն պարունակում է մեծ քանակությամբ ճարպաթթուներ, որոնք լավացնում են հիշողությունն ու ճանաչողական ունակությունները։ Հունական ընկույզի մեջ շատ են կալիումն ու մագնեզիումը։

Греческий орех
© Sputnik / Asatur Yesayants
Հունական ընկույզ

Կակաո

Կակաոն խորհուրդ է տրվում խմել մտավոր ծանր աշխատանքից առաջ։  Կակաոյի հատիկները տրիպտոֆան և ֆլավանոիդներ են պարունակում, որոնք լավացնում են ուղեղի աշխատանքը։

Шоколад
Դառը շոկոլադ

Փորձագետների կարծիքը ներկայացրեց «Ռիդուսը»։

Ըստ թեմայի

Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ մոշ ենք ուտում
Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ մոռ եք ուտում
Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ ծիրան եք ուտում
Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմի հետ, երբ բալ եք ուտում
թեգերը:
հիշողություն, օրգանիզմ, ընկույզ, լոլիկ, շոկոլադ, բրոկոլի

Գլխավոր թեմաներ