09:26 26 սեպտեմբերի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD485.27
  • GBP617.36
  • EUR565.05
  • RUB6.28
Հասարակություն
Ստանալ կարճ հղումը
112 0 0

Բժիշկը պատմել է, թե որ մթերքներն է անհրաժեշտ ներառել սննդակարգում` աշնանն իմունիտետը պահպանելու համար։

ԵՐԵՎԱՆ, 15 սեպտեմբերի – Sputnik. Սեզոնային հիվանդություններից օրգանիզմի պաշտպանության գործում որոշիչ դեր է զբաղեցնում բետա-կարոտին նյութը։ Աշնանը պետք է սպառել հագեցած նարնջագույն, դեղին-նարնջագույն գույնի արտադրանքը, ասել է բժիշկ-դիետոլոգ, ալերգոլոգ-իմունոլոգ Մարինա Ապլետաևան RT-ին տված հարցազրույցում:

Персики на столе
Դեղձ

Նրա խոսքով՝ այս ժամանակահատվածում շատ օգտակար է դեղին և նարնջագույն մրգերն ու բանջարեղենը՝ դեղձ, ծիրան, դդում, գազար, սեխ։

Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ սեխ ենք ուտում

Абрикосы, архивное фото
© CC0 / Pixabay / Gellinger
Ծիրան

«Այդ մթերքները հարուստ են բետա-կարոտինով, մի նյութ, որը վիտամին A–ի նախորդն է։ Վիտամին A–ն հիմնական վիտամին է, որը պաշտպանում է վերին շնչուղիների լորձաթաղանթը վիրուսների, բակտերիաների ներթափանցումից:

Վիտամին A-ի հիմնական բաղադրիչը պաշտպանում է վերին շնչուղիների լորձաթաղանթը վիրուսների, բակտերիաների ներթափանցումից: Սակայն եթե խմեք մաքուր վիտամին A, այն կարող է թունավոր լինել», - պարզաբանել է բժիշկը։

Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ կարմիր բողկ ենք ուտում

Молоко и другие молочные продукты
© Sputnik / Артур Лебедев
Կաթ և կաթնամթերք

Ապլետաևան նշել է, որ վիտամին A կա նաև կաթի մեջ, սակայն որոշ մթերքների յուղայնությունը բավական բարձր է լինում, ուստի անհրաժեշտ է դրանք օգտագործել չափավոր քանակությամբ:

«Վիտամին A-ի մեկ այլ առավելությունն այն է, որ այն կարող է լյարդի մեջ բետա-կարոտինի պաշար ստեղծել, որն անհրաժեշտ պահին կարող է վերածել այդ կարևոր և անհրաժեշտ վիտամինին», - նշել է Ապլետաևան։

Աշնանը չպետք է մոռանալ նաև վիտամին C-ի մասին: Շատ կարեւոր է սննդակարգում ներառել այս օգտակար վիտամինը պարունակող մթերքները:

Праздник “День города” в Гюмри
Armenuhi Mkhoyan
Մրգեր

Մասնագետի խոսքով՝ դժվար է այս վիտամինի պաշար ունենալ օրգանիզմում, բայց պետք է հիշել, որ այն ազդում է օրգանիզմի բազմաթիվ գործառույթների վրա. մենք կարող ենք բարելավել բջջային իմունիտետը։

Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ միս ենք ուտում

Բացի այդ, վիտամին C - ն լավ հակաօքսիդանտ է, այն պաշտպանում է մարմնի բջիջները:

Ըստ թեմայի

Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ նուռ ենք ուտում
Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ հոն ենք ուտում
Ինչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ թուրինջ ենք ուտում
թեգերը:
Վիտամին D, միրգ, աշուն

Գլխավոր թեմաներ