18:32 20 սեպտեմբերի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD485.26
  • GBP629.67
  • EUR574.98
  • RUB6.46
Հասարակություն
Ստանալ կարճ հղումը
10710

Խորհրդարանը քննարկում է «Ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումից բխող պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրության մասին» օրենքում ու մի շարք հարակից օրենքներում փոփոխություններ կատարելու մասին նախագծերի փաթեթը։

ԵՐԵՎԱՆ, 16 սեպտեմբերի — Sputnik. Հայաստանում ավտոմեքենաների տեխզննում իրականում չի կատարվում։ Տեխզննման կտրոնն էլ զուտ ձևական բնույթ ունի։

Այսօր ԱԺ–ում «Ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումից բխող պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրության մասին» օրենքում ու մի շարք հարակից օրենքներում փոփոխություններ կատարելու մասին նախագծերի փաթեթի քննարկման ժամանակ ասաց «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Բաբկեն Թունյանը։

«Մինչև հիմա մենք բոլորս` որպես վարորդ, փողը տվել ենք, որպեսզի ունենանք այդ տեխզննման կտրոնը, որպեսզի ՃՈ–ն չտուգանի»,– ասաց նա` հավելելով, որ օրենքի նախագծով փորձ է արվում վարորդի վճարած գումարի դիմաց ապահովել, որ նրան տեխզննման որակյալ ծառայություն մատուցվի։

«Դա ոչ միայն վարորդին է պետք, այլև ամբողջ հասարակությանը, քանի որ նաև անվտանգության երաշխիք է ապահովում»,– ասաց Թունյանը։

Նա նաև շեշտեց, որ նոր օրենքով տեխզննության արժեքը չի բարձրանա։

Թունյանն անդրադարձավ նաև ավտոմեքենաների վրա տեղադրված գազաբալոնների խնդրին` նշելով, որ նախագծի դեմ բերվում են փաստարկներ, թե տեխզննման արդյունքում կարող է պարզվել, որ մասնավորապես տաքսի ավտոմեքենաների գազաբալոնները շահագործման ենթակա չեն, մինչդեռ դրանց վարորդներն այդ կերպ ընտանիք են պահում։

«Նշանակում է` մենք ելնում ենք այն կանխավարկածից, որ տաքսու վարորդների մեծամասնությունը վտանգավոր աստիճանի տեխնիկական վիճակում գտնվող գազաբալոններով է մեքենան շահագործում։ Եթե այդ գազաբալոնն այն վիճակում է, որ շահագործման ենթակա չէ, ապա այդ մարդը պիտի մեքենան չշահագործի»,– ասաց նա։

ԵԱՏՄ տարածքում մեքենաների ժամանակավոր ներմուծման ժամկետները երկարաձգվել են

Պատգամավորը հիշեցրեց, որ եղել են բալոնների պայթելու, դժբախտ ավարտով դեպքեր, հետևաբար հարցը պետք է դիտարկել առաջին հերթին մարդկային կյանքերի կարևորության տեսանկյունից։

«Լուսավոր Հայաստան» խմբակցության անդամ Գևորգ Գորգիսյանը ևս հաստատեց` բանկում գումար էին տալիս, ընդամենը թուղթ ստանալու համար։

Համաձայն լինելով նախագծի այդ կարգավորման հետ` նա չհամաձայնեց մեկ այլ կարգավորմանը, որով նախատեսվում է բոլոր ավտոմեքենաների վրա կատալիզատորների տեղադրման պարտադիր պահանջ սահմանել։

«Այսօր անզեն աչքով էլ երևում է, որ շատ տրանսպորտային միջոցներ հետևից հսկայական ծուխ արձակելով են երթևեկում։ Օրինակ` Երևանի քաղաքային տրանսպորտի քանի՞ տոկոսն է դուրս գալու շահագործումից այս օրենքի ընդունումից հետո»,– հարց բարձրացրեց ընդդիմադիր պատգամավորը։

Գորգիսյանը նաև հիշեցրեց, որ կատալիզատորների մասով նախագծում հղում է արվում կառավարության որոշմանը, որը դեռ չի ընդունված չէ, հետևաբար, հայտնի չէ, թե այն վերջնական ինչ կարգավորում կստանա։

Նախագիծը ներկայացնող ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ  Արմեն Սիմոնյանը պարզաբանեց, որ նախագծի հիմնական էությունը տեխզննման կտրոններն են։ Իսկ կատալիզատորների խնդիրը կարգավորվում է ԵԱՏՄ տեխնիկական կանոնակարգերով, որոնց համաձայն` 2020թ–ից սկսած ՀՀ կարող են ներկրվել միայն կատալիզատորներով ապահովված ավտոմեքենաներ։

Հայաստանի իշխանությունը նոր մոտեցում ունի տեխզննման և գազի բալոնների ստուգման հարցում

«Ես ուզում եմ մեր քաղաքացիներին հորդորել, չհանել կատալիզատոները ավտոմեքենաների ներմուծումից հետո»,– ասաց փոխնախարարը։

Այդուհանդերձ, նախագծի քննարկման ընթացքում ԱԺ պատգամավորներից շատերը ներկայացված նախագիծը թերի որակեցին` կառավարությանն առաջարկելով այն հետ վերցնել ու լրամշակելուց հետո նորից բերել ԱԺ։

Ըստ թեմայի

Ավտոգազը միայն արտոնագրով. ինչու է անվտանգություն ապահովող օրենքը դժգոհություններ ծնել
Հայ մասնագետների գյուտը կյանքեր կփրկի.մեքենաների բախման դեպքում գազի բալոնն ավտոմատ կփակվի
թեգերը:
«Լուսավոր Հայաստան» կուսակցություն, «Իմ քայլը» խմբակցություն, ավտոմեքենա, տաքսի, ԱԺ

Գլխավոր թեմաներ