22:26 27 փետրվարի 2021
Ուղիղ եթեր
  • USD527.96
  • GBP736.03
  • EUR640.20
  • RUB7.08
Հասարակություն
Ստանալ կարճ հղումը
1755 0 0

Նարինջը զգալիորեն նվազեցնում է արյան մեջ խոլեստերինի մակարդակն ու նպաստում աղիների աշխատանքի կարգավորմանը։ Սակայն ալերգիա ունեցող մարդկանց համար սա արգելված միրգ է։ Ինչու չարժե չարաշահել նարինջն ու ինչ հրաշք-էֆեկտ ունի այս միրգը։

Ձմռանը բժիշկները խորհուրդ են տալիս օրական մեկ նարինջ ուտել։ Դա դրական ազդեցություն է ունենում օրգանիզմի վրա։ Նարինջը վիտամին С-ի աղբյուր է։ Այն բավականին օգտակար է վիրուսային վարակների ակտիվ շրջանում։

Նարինջն ամրացնում է սրտանոթային համակարգը։ Այն կանխարգելիչ միջոց է մի շարք վտանգավոր հիվանդությունների դեմ։

Ֆոլիաթթվի հաշվին նարինջը դրական ազդեցություն է ունենում ուղեղի աշխատանքի վրա։ Բացի այդ, նարինջն օգտակար է հղիների համար։ Այն դրական է ազդում պտղի նյարդային համակարգի զարգացման վրա։

Վիտամին С –ից բացի նարինջը բազում վիտամիններ ու միկրոտարրեր է պարունակում. թիամին կամ վիտամին В1, ֆոլիաթթու, կալիում։

Ցանկացած մարդու հարցրեք՝ ինչ օգուտ է տալիս այդ միրգը։ Ու մոտավորապես այսպիսի պատասխան կլսեք՝ նարինջն ամրացնում է իմունային համակարգը, քանի որ մեծ քանակությամբ վիտամին C է պարունակում։ Ու դա իսկապես այդպես է։ Բայց դա ամենը չէ։

Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ սեխ ենք ուտում

Շատերը, չգիտես ինչու, մոռանում են նարինջի այնպիսի առավելության մասին, ինչպիսին է դրական ազդեցությունը մաշկի գույնի, սրտանոթային համակարգի աշխատանքի, արյան մեջ խոլեստերինի մակարդակի վրա։ Քչերը գիտեն, որ կանոնավոր կերպով նարինջ ուտելու դեպքում նվազում է շնչառական համակարգի հիվանդությունների առաջացման ռիսկը։

Նարինջը նպաստում է օրգանիզմից տոքսիկ նյութերի դուրսբերմանը, այդ պատճառով այս միրգն անպայման պետք է օգտագործել անբարենպաստ բնապակլիմայական պայմաններում գտնվելու ու նաև այն դեպքում, եթե գործի բերումով որևէ կերպ առնչվում եք թունավոր նյութերին։

Հիանալի հակաօքսիդանտ

Հարկավոր է կանոնավոր կերպով նարինջ ուտել ոչ միայն վիրուսային հիվանդություններից խուսափելու, այլև հիվանդության կրկնությունը բացառելու համար։

Նարնջի մեջ առկա վիտամին С-ն հիանալի հակաօքսիդանտ է ու արգելակում է քաղցկեղային բջիջների գոյացմանը, նաև նպաստում է վնասվածքներից հետո հյուսվածքների ռեգեներացմանը։

© Sputnik / Владимир Песня
Նարնջի ծառ

Ի՞նչն է ավելի լավ․ նարի՞նջը, թե՞ հյութը

Նարնջի բնական հյութը նույնպես սնուցող շատ նյութեր ունի։ Միևնույն ժամանակ հյութի մեջ չկա բջջանյութ, թեև այդ բաղադրիչն առկա է նարնջի մեջ կլեպի ու միջուկի արանքում։ Այնուամենայնիվ, հյութ խմելիս մեր օրգանիզմն ավելի շատ կալորիա է ստանում, քան նարինջ ուտելիս։

Апельсиновый сок
Նարինջ և նարնջի հյութ

Մի մանրուք էլ

Նույն վիտամին C-ն մեծ ազդեցություն է ունենում սպերմատոզոիդների շարժունակության վրա։ Նարինջը նույնիսկ գենետիկ մակարդակով է ազդեցություն ունենում ու լավացնում է տղամարդու սերմի որակը։ Հայտնի է, որ կանոնավոր կերպով նարինջ ուտող կամ նարնջի հյութ խմող տղամարդկանց մոտ ի ծնե թերություններով երեխաներ ունենալու հավանականությունն ավելի փոքր է։

Любые фрукты богаты клетчаткой и антиоксидантами
© Photo : Unsplash
Նարինջ

Մի բան էլ

Պետք է նարինջ ուտել այն ժամանակ, երբ ձեր օրգանիզմն անընդհատ էներգիայի պակաս ու հոգնածություն է զգում։ Այս միրգն առավել անվտանգ մթերքներից է այն մարդկանց համար, որոնք պայքարում են ավելորդ քաշի դեմ ու տարատեսակ դիետաներ են պահում։

Այն, որ պետք է նարինջ ունել, փաստ է։ Սակայն օրական օգտագործվող նարնջի քանակը պետք է սահմանափակել գոնե միայն այն պատճառով, որ դրանք շատ ուտելն օրգանիզմի համար անիմաստ է ու անօգուտ։ Ի դեպ, մեկ փոքր նարինջը 100 գրամ է կշռում ու պարունակում է 47 կալորիա։

Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ մոռ եք ուտում

Ըստ թեմայի

Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ հոն ենք ուտում
Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ խնձոր ենք ուտում
Ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ նուռ ենք ուտում
թեգերը:
օրգանիզմ, նարինջ

Գլխավոր թեմաներ