23:31 27 փետրվարի 2021
Ուղիղ եթեր
  • USD527.96
  • GBP736.03
  • EUR640.20
  • RUB7.08
Հասարակություն
Ստանալ կարճ հղումը
101 0 0

Դիետոլոգը խորհուրդ է տվել հրաժարվել մի շարք սննդամթերքներից՝ օրգանիզմը տասնչորս օրվա ընթացքում վերականգննելու համար։

ԵՐԵՎԱՆ, 5 փետրվարի — Sputnik. Ավստրալացի սննդաբան-դիետոլոգ Ջեսիկա Սեպելն ասել է՝ ինչպես երկու շաբաթվա ընթացքում «վերագործարկել» օրգանիզմը:

Փորձագետը, Daily Mail-ի փոխանցմամբ, բոլորին կոչ է անում ավելի շատ միրգ ու կանաչեղեն օգտագործել, ինչպես նաև ուտել հավի միս ու գյուղական հավկիթ: Պետք է ամենօրյա սննդակարգում ավելացնել խոտաբույսեր, համեմունքներ ու լոբազգիներ։

Դիետոլոգ. նիհարելու համար հրաշագործ հաբեր չկան

Շաբաթը երկու-երեք անգամ պետք է ուտել սաղմոն ու սպիտակ ձուկ` վիտամին B–ի ու D-ի մակարդակը բարձրացնելու համար։  Երկու շաբաթվա ընթացքում պետք է ամեն ուտելու ժամանակ ճաշին գումարել  սպանախ, բրոկոլի, վարունգ կամ ոլոռ։

«Վերագործարկման» ժամանակ կարելի է նաև ավելացնել, օրինակ, շագանակագույն բրինձ, ինչպես նաև առանց գլյուտենի վարսակ, կարտոֆիլ, բատատ, ճակնդեղ, դդում ու վայրի հազար: Սեպելը նաև խորհուրդ է տվել համեմել ուտեստները կիտրոնի հյութով։

Օրգանիզմի «վերագործարկումը» լիարժեք դարձնելու համար անհրաժեշտ է ոչ միայն ավելացնել, այլև բացառել որոշ մթերքներ: Մասնավորապես, մասնագետի կարծիքով, պետք է հրաժարվել ալկոհոլից, շաքարից, քաղցրավենիքից, գազավորված ըմպելիքներից ու կարմիր մսից:

Փորձագետը նաև խորհուրդ է տվել սահմանափակել կոֆեինի օգտագործումն ու խմել առավելագույնը մեկ բաժակ թեյ կամ սուրճ, այն էլ՝ մինչև առավոտյան ժամը 11-ը։ Նա խորհուրդ է տվել փոխարինել սովորական խմիչքները, օրինակ, լինել քրքումից լատեով կամ խատուտիկի արմատից թեյով:

Սեպելը կոչ է արել օրական խմել առնվազն երկու լիտր ջուր և, հնարավորության դեպքում, բուսական թեյեր ու կոկոսի հյութ, ինչպես նաև ամեն օր առնվազն 20 րոպե սպորտով զբաղվել:

Ավելի վաղ արդեն գրել էինք այն սննդի մասին, որը նպաստում է օրգանիզմի արդյունավետ մաքրմանը։ Գրեթե յուրաքանչյուր տնային տնտեսուհու տանը կան այդ բնական մթերքները։ Այսպիսով` կարող եք մաքրել օրգանիզմը վարունգի, ճակնդեղի, նեխուրի, գազարի, խնձորի, կիտրոնի, կոճապղպեղի միջոցով։

Վերանայում ենք հացի մասին մեր իմացածը. շվեդ դիետոլոգը նոր բաներ է ասում

Ըստ թեմայի

Դիետան օգնում է… ավելի գիրանալ. պարզել են գիտնականները
Մթերքի տեսակներ, որոնք օգնում են այրել ճարպը, կամ ինչ ուտել մարզվելիս
«Ոչ մի մթերք այնքան շատ պաթոլոգիաներ չի առաջացնում, որքան...». ինչն է պետք բացառել սննդից
թեգերը:
բանջարեղեն, օրգանիզմ, դիետա

Գլխավոր թեմաներ