00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

ԵՊՀ–ի հատուկ կարգավիճակը պետական գաղտնի՞ք է. ԿԳՄՍՆ–ն խուսափում է հստակ տեղեկություն տալուց

© Sputnik / Asatur YesayantsԵՊՀ
ԵՊՀ - Sputnik Արմենիա, 1920, 23.04.2021
Բաժանորդագրվել
ԿԳՄՍ–ն մեր գրավոր հարցումներին պատասխանել է` այդպես էլ որևէ ինֆորմացիա չտրամադրելով, թե օրենքի փոփոխությամբ առաջարկված հատուկ կարգավիճակն ի՞նչ է տալու Մայր բուհին։

ԵՐԵՎԱՆ, 23 ապրիլի - Sputnik. «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» օրենքով Երևանի պետական համալսարանին հատուկ կարգավիճակ է տրվում։ Իսկ թե ինչ է դա իրենից ենթադրում՝ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը թաքցնում է։

Президент Армен Саркисян принимает участие на заседании Совета НАА (8 апреля 2021). Еревaн - Sputnik Արմենիա, 1920, 08.04.2021
ՀՀ նախագահն այցելել է ԳԱԱ. քննարկվել է «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» օրենքը

Նշենք, որ կրթության նախագիծը, որին դեմ էին արտահայտվել ինչպես ԵՊՀ–ն, այնպես էլ ԳԱԱ-ն, ԵՊԲՀ-ն և այլ բուհեր, ԱԺ–ն ընդունեց մարտի 24-ին։

Ապրիլի 22-ին, սակայն, նախագահ Արմեն Սարգսյանը հայտարարեց, որ չի ստորագրում օրենքը և այն ուղարկում է Սահմանադրական դատարան` Սահմանադրությանը օրենքի համապատասխանությունը որոշելու համար:

Եվ այսպես, Sputnik Արմենիայի թղթակիցը գրավոր հարցմամբ դիմել էր նախարարություն` հասկանալու, թե ի՞նչ է իրենից ենթադրում հատուկ կարգավիճակը և դրանով ի՞նչ առավելություններ է ստանալու բուհը։ Նախարարությունից, սակայն, 5 օր անց մեր հարցմանը պատասխանեցին՝ չպատասխանելով։

«Երևանի պետական համալսարանի կարգավիճակի, գործունեության և ֆինանսավորման առանձնահատկությունները սահմանվելու են կառավարության կողմից»,–նշված էր մեզ ուղղված պատասխանում։

Եվ քանի որ սլաքներն ուղղվեցին կառավարություն` գրավոր հարցում ուղարկեցինք նաև այնտեղ։ Կառավարություն ուղարկված նամակում մանրամասնել էինք, որ ԿԳՄՍՆ-ից մեր հարցմանն ի պատասխան ասել են, որ ԵՊՀ–ն պետք է ունենա կարգավիճակի, գործունեության և ֆինանսավորման առանձնահատկություն, ուստի հետաքրքրվել էինք, թե ի՞նչ առանձնահատկություններ են դրանք լինելու։

Սակայն հարցումն ուղարկելուց կարճ ժամանակ անց ի պատասխան հայտնեցին, որ այն վերահասցեագրվել է կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն, որտեղից էլ կստանանք պատասխանը:

Բարձրագույն կրթության մասին օրենսդրական փաթեթն են քննարկել նախագահն ու ԿԳՄՍ նախարարը

Ուշագրավ է այն հանգամանքը, որ օրեր անց նախարարությունից ստացել ենք պատասխան, որն ամենևին էլ կապ չունի մեր հարցման հետ, այնտեղ մեկ բառ անգամ չկա ԵՊՀ-ի և հատուկ կարգավիճակի մասին։

Մասնավորապես, մեզ պատասխանել են, որ օրենքով արմատական փոփոխություններ են նախատեսվում բարձրագույն կրթական համակարգում, ներդրվելու է նաև բարձրագույն կրթության ֆինանսավորման նոր մոդել, որը նախատեսում է բուհերին պետական բյուջեից միջոցների հատկացման նոր սկզբունքներ։ «Ելնելով վերոգրյալից` օրենքի ուժի մեջ մտնելուց հետո կսահմանվեն օրենքից բխող համապատասխան իրավակակարգավորումներ»,-նշված է պատասխանում։

Ստացվում է` նախարարությունը և կառավարությունը ԵՊՀ հատուկ կարգավիճակ տալու մասին համաձայնության են եկել, սակայն դեռ չեն որոշել, թե ինչ է դա իրենից ենթադրում։ Կամ էլ` գուցե արդեն գիտեն մանրամասները, սակայն այն պետական գաղտնիք է, որը հրապարակման ենթակա չէ, ինչի պատճառով էլ որևէ ինֆորմացիա չեն տրամադրում։

Атом Мхитарян в гостях радио Sputnik - Sputnik Արմենիա, 1920, 24.03.2021
ՌԱԴԻՈ
Ի՞նչ կապ կարող է լինել ընտրությունների և բարձրագույն կրթության մասին նոր օրենքի միջև

Հավելենք, որ ըստ Սահմանադրական դատարանի մասին ՀՀ սահմանադրական օրենքի` եթե նախագահը դիմում է ՍԴ որևէ օրենքի սահմանադրականությունը վիճարկելու, ապա նշված գործերով որպես պատասխանող կողմ դատավարությանը ներգրավվում է Ազգային ժողովը:

ՍԴ–ն պետք է որոշում ընդունի դիմումը մուտքագրելուց ոչ ուշ, քան 3 ամիս հետո։ Սահմանադրական դատարանի պատճառաբանված աշխատակարգային որոշմամբ գործի քննության ժամկետը կարող է երկարաձգվել, բայց ոչ ավելի, քան 3 ամսով։

Ի դեպ, Սահմանադրական դատարանի կողմից Ազգային ժողովի ընդունած օրենքը կամ օրենքի վիճարկվող դրույթը Սահմանադրությանը հակասող ճանաչելու մասին որոշում ընդունվելու դեպքում օրենքը հանվում է շրջանառությունից:

Նշված գործերը ՍԴ–ն քննում է գրավոր ընթացակարգով, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ տվյալ գործը ՍԴ–ի գնահատմամբ ձեռք է բերել հաuարակական մեծ հնչեղություն, կամ դրա բանավոր դատաքննությունը կնպաuտի գործի հանգամանքների առավել արդյունավետ բացահայտմանը։

Լրահոս
0