Հաղորդման հեղինակ Հայկ Մանասյանը և հաղորդավար Արամ Չախոյանը Sputnik Արմենիայի եթերում խոսել են ճգնաժամային պայմաններում բիզնեսի գործելու մեթոդների մասին։
«Բիզնեսի դիալեկտիկա» հաղորդաշարի հեղինակ, բիզնես փորձագետ Հայկ Մանասյանը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում անդրադարձել է պատերազմական գործողությունների պայմաններում հայաստանյան բիզնեսի գործունեության առանձնահատկություններին։
Բիզնես խորհրդատու Հայկ Մանասյանն ու «Բիզնեսի դիալեկտիկա» հաղորդաշարի վարող Արամ Չախոյանը զրուցել են հաճախորդի լոյալության մասին։
Անհրաժեշտ է, որ ընկերությունը տիրապետի ձագարի թողունակության ու ժամանակի կառավարման բոլոր տեխնիկաներին ու ալգորիթմներին։
Հաղորդման հեղինակ Հայկ Մանասյանն ու հաղորդավար Արամ Չախոյանը Sputnik Արմենիայի եթերում խոսում են բիզնեսում վաճառքի ու մարքեթինգի բաժինների սինխրոնիզացիայի կարևորության մասին։
Հաղորդման հեղինակ Հայկ Մանասյանը և հաղորդավար Արամ Չախոյանը Sputnik Արմենիայի եթերում խոսել են բիզնեսում ժամանակի ճիշտ օգտագործման մասին։
Կան մի քանի կարևոր վարքագծային փոփոխություններ, որոնց հատուկ ուշադրություն պետք է հատկացնեն բիզնեսներն իրենց հետռեցեսիոն ստրատեգիաներն ավելի արդյունավետ մշակելու և իրագործելու համար։
«Բիզնեսի դիալեկտիկա» հաղորդաշարի հերթական թողարկման շրջանակում Mountea ընկերության հիմնադիր Դավիթ Մնացականյանը խոսել է խոտաբույսերից ստացվող թեյերի մասին։ Նա կարողացել է հետաքրքիր սիներգիա ստեղծել մեր երկրի սարերում աճող խոտաբույսերի և դրանցից ստացվող թեյերի միջև։
Այս հաղորդման հյուրը Սեպուհ Կազարյանն է, որը փորձառու գործարար է և հանդիսանում է Customized industrial supplies ընկերության հիմնադիրը։
Այս կորոնավիրուսային իրավիճակում բիզնեսը գտնվում է խորը ռեցեսիայի մեջ։ Սա ժամանակավոր բնույթ կկրի այն մարդկանց համար, որոնք ողջ խորությամբ կընկալեն իրենց բիզնես մոդելներում փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտությունը և այսօրվանից կսկսեն աշխատել հենց այդ ուղղությամբ։
Բիզնես սկսելու համար լավագույն ժամանակները չեն, սակայն «Բիզնեսի դիալեկտիկա» հաղորդաշարի հեղինակ, բիզնես խորհրդատու Հայկ Մանասյանը կարծում է, որ կորոնավիրուսով պայմանավորված իրավիճակը նաև նոր հնարավորությունններ է բացում։
Ցանկացած նոր պրոդուկտ արդյունավետ կերպով շուկա մտցնելու համար անհրաժեշտ է կիրառել կոնկրետ քայլերի հաջորդականություն ու օգտագործել մարքեթինգային մի քանի կարևոր կանոններ:
Գործարարներին հաճախ թվում է, որ տարանսֆորմացիաներ իրականացնելիս ամենաարդյունավետը բիզնես պրոցեսների օպտիմիզացիան է կամ դրանց արդյունավետության բարձրացումը, սակայն իրականում այդքան էլ այդպես չէ:
Բիզնես խորհրդատուն կարծում է, որ եթե սեփականատերն իր էությամբ կոնսերվատիվ մարդ է, ապա նրա բիզնեսը նույնպես դառնում է ավելի պահպանողական, այսինքն` ինովացիաներից և ամեն տեսակ փորձարկումներից զերծ:
Բիզնես-խորհրդատու Հայկ Մանասյանը Sputnik Արմենիայի եթերում խոսում է բիզնեսի հաջողության հասնելու գաղտնիքների մասին և ներկայացնում մի քանի խորհուրդ։
Համաշխարհային բիզնեսի աճին զուգընթաց խելացի ձեռնարկատերերի կողմից անընդհատ մշակվել են բիզնեսի վարման ինովատիվ ու յուրահատուկ մոդելներ:
Ընդունված է, որ վաճառողը պետք է կարողանա հանգամանալից և ակտիվորեն ներկայացնել իր ապրանքը գնորդին, պետք է հաղթահարի նրա առարկությունները և հասցնի վաճառքի պրոցեսը դեպի գործարքի փակման: Բայց... Որտե՞ղ է գաղտնիքը:
Վաճառքը բազմափուլ պրոցես է։ Հաճախ մարդկանց թվում է, որ վաճառելը պարզապես վաճառողի և գնորդի մի էպիզոդիկ զրույց է, որն սկսվում է պրոդուկտի ներկայացմամբ և ավարտվում գնման որոշմամբ։ Սակայն իրականում վաճառքը բազմափուլ մի պրոցես է, որում միախառնվում են արվեստն ու գիտությունը, և այդ երկուսի խելացի և հմուտ համադրության արդյունքում էլ տեղի է ունենում վերջնական ակտը՝ երկու կողմերը ստանում են այն, ինչին ձգտում էին։
Լիզինգն այն ֆինանսական գործիքն է, որն էապես հեշտացնում և առավել օպտիմալ է դարձնում բիզնեսի վերազինման այս կարևոր պրոցեսը։ Այս և այլ հարցերի մասին ենք զրուցում ԱԳԲԱ Լիզինգի գլխավոր տնօրեն Արսեն Բազիկյանի հետ:
Բիզնես խորհրդատու Հայկ Մանասյանը Sputnik Արմենիայի «Բիզնեսի դիալեկտիկա» հաղորդաշարի շրջանակում խոսում է մրցակցային առավելությունների մասին։