00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Netflix պարզել է, թե որքան արագ են հեռուստադիտողները կախվածության մեջ ընկնում սերիալներից

© Sputnik / Aram Nersesyanтелевизор семья просмотр сериал фильм кино телевидение пульт
телевизор семья просмотр сериал фильм кино телевидение пульт - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Ծառայության հետազոտություններին մասնակցել է 16 շուկաների ավելի քան 20 շոու, պատմել են ընկերության ներկայացուցիչները

ԵՐԵՎԱՆ, 25 սեպտեմբերի– Sputnik. Ամերիկյան Netflix սթրիմինգային ծառայությունը հետազոտություն է անցկացրել և որոշել սերիալներից կախվածության մեջ ընկելու ժամանակը։ Ինչպես գրում է Lenta.ru–ն, հետազոտության արդյունքները հրապարակել է The Hollywood Reporter–ը։

«Մեր ուսումնասիրություններին մասնակցել է 16 շուկաների ավելի քան 20 շոու ։ Մենք նկատել ենք, որ ոչ մի սերիալ չի նվաճել հեռուստադիտողի համակրանքը փորձնական էպիզոդից»,– պատմել է ընկերության ներկայացուցիչը։

Ամենից հաճախ լսարանի վրա մեծ տպավորություն է գործում երկրորդ կամ երրորդ էպիզոդը, թեև «նշանակալի» կարող է դառնալ նաև ութերորդը։ Հեռուստադիտողների 80 տոկոսը, որոնք դիտել են այդքան սերիաներ, սովորաբար մինչև վերջ դիտում են առաջին եթերաշրջանը։

Netflix–ը ուսումնասիրել է ԱՄՆ–ի, Մեծ Բրիտանիայի, Բրազիլիայի, Ֆրանսիայի, Գերմանիայի, Ավստարլիայի, Նոր Զելանդիայի հեռուստադիտողներին։ Պարզվել է, որ երկրորդ էպիզոդից հեռուստադիտողներից գերել են «Քայլող մեռյալներ», «Breaking Bad», «Անարխիայի որդիները» և «Սկանդալ» սերիալները։ «Խելագարները» և «Մի անգամ հեքիաթում» սերիալները գրավել են լսարանին վեցերորդ սերիայից, իսկ «Ինչպես ես դիմավորեցի ձեր մայրիկին» և «Նետ» նախագծերը հետաքրքրել են լսարանին ութերորդ էպիզոդից։

Netflix–ը հնարավորություն է տալիս դիտել ֆիլմեր և սերիալներ բաժանորդագրությամբ։ Ընկերությունը նաև զբաղվում է էքսկլյուզիվ կոնտենտի արտադրությամբ, որոնց շարքում են «Թղթե տնակ» և «Նարնջագույնը` սեզոնի հիթ» սերիալները։

Լրահոս
0