00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Ճապոնական առաջին ռեակտիվ ուղևորատար ինքնաթիռն անցել է փորձարկումները

© Sputnik / Георгий Петрусов / Անցնել մեդիապահոցСамолет Ил-18
Самолет Ил-18 - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Mitsubishi Regional Jet օդանավի արտադրողները կարողացել են հասնել նրան, որ ինքնաթիռը մեծ արագության ընթացքում կարողանա գետնից կտրել դիմացի շասսին

ԵՐԵՎԱՆ, 7 նոյեմբերի- Sputnik. Ճապոնական առաջին ռեակտիվ ուղևորատար ինքնաթիռը՝ MRJ-ն (Mitsubishi Regional Jet), շաբաթ օրը հաջողությամբ անցել է հերթական փորձարկումը և թափ հավաքելու պահին սլացել է մինչև 220 կմ/ժ արագությամբ:

Ուրբաթ և շաբաթ օրերին օդանավն առաջին անգամ կարողացել է գետնից պոկել առջևի շասսին, հայտնում է Կիոդո գործակալությունը:

Mitsubishi Regional Jet-ի համար առաջին դետալները դեռ հինգ տարի առաջ էին ստեղծվել: Առաջին փորձնական թռիչքը ծրագրված էր այս տարվա մայիսին, սակայն տեխնիկական պատճառներով անընդհատ հետաձգվում էր: Շաբաթ օրվա փորձարկումներին պետք է հաջորդի փորձնական թռիչքը, որը նախատեսված է նոյեմբերի 9-ից 15-ն ընկած ժամանակահատվածում: Ստույգ ամսաթիվը կորոշվի՝ հաշվի առնելով եղանակի կանխատեսումնեը:

Օդանավի թռիչքի հեռավորությունը կազմում է մինչև 3,5 հազար կմ: Սպասվում է, որ պատվիրատուներն ինքնաթիռը կստանան 2017թ.-ին:

Ներկա պահին ներկայացված է MRJ-ի մի քանի տարբերակ: MRJ 70-ի առաջին տարբերակն ունի 78 տեղ, երկրորդը նախատեսված է 90 ուղևորի համար: Ընկերությունը չի բացառում, որ ապագայում կարող է լինել նաև 100 տեղանոց  տարբերակը:

Լրահոս
0