15:43 24 մայիսի 2017
Ուղիղ եթեր
Վերոնիկ Նիշանյան

Տղամարդկանց Hermes ապրանքանիշի հայ ղեկավարը՝ GQ ամսագրի աչքերով

© Hayinfo
Աշխարհ
Ստանալ կարճ հղումը
5510

Տղամարդկանց GQ ամսագիրը պատմել է այն մասին, թե ինչպես է Hermеs հայտնի ֆրանսիական նորաձևության տան տղամարդկանց հագուստի շարքի կրեատիվ տնօրեն Վերոնիկ Նիշանյանին հաջողվում ստեղծել տղամարդկանց հավաքածուն։

ԵՐԵՎԱՆ, 19 մայիսի — Sputnik. Շուրջ 30 տարվա ընթացքում Hermes տղամարդկանց շարքի կրեատիվ տնօրեն Վերոնիկ Նիշանյանը աստղաֆիզիկոսի համառությամբ ուսումնասիրում է այն, ինչ ֆրանսիական ապրանքանիշում «Տղամարդկանց տիեզերք» են կոչում, գրում է GQ ամսագիրը։

1976 թվականին Վերոնիկն ավարտել է Բարձր նորաձևության փարիզյան Սինդիկատին կից գործող դպրոցը և նույնիսկ պատկերացնել չէր կարող անգամ, որ արդյունքում ոչ թե շքեղ կուտյուրային զգեստներ է ստեղծելու, այլ բրդյա գործնական բաճկոններ և ալիգատորի կաշվից բլուզներ (2015/2016 աշուն-ձմեռ հավաքածուի գլխավոր հիթերից մեկը, որն աշխարհի բոլոր բուտիկներում հաշված րոպեների ընթացքում վաճառվել էր)։

Cerruti ապրանքանիշի հիմնադիր Նինո Չերուտին օգնական էր փնտրում այդ պահին։ Վերոնիկը մտածեց՝ ինչու չփորձել ուժերը և չզբաղվել տղամարդկանց նորաձևությամբ, չէ՞ որ դպրոցում նրան սովորեցրել են ճիշտ կարուձև անել և կտորների ընտրության հարցում հիմնարար մոտեցում ցուցաբերել։

12 տարվա ընթացքում ղեկավարի օգնականից նա դարձավ տղամարդկանց հավաքածուի լիիրավ համադիզայներ։ Եվ հենց այդ ժամանակ Ժան Լուի Դյուման, որը Hermès-ը հիմնադրած ընտանիքի արդեն երրորդ սերնդի ներկայացուցիչն էր, հրավիրեց Վերանիկին ղեկավարել տղամարդկանց ուղղությունը։ GQ ամսագիրը գրում է, որ հենց Նիշանյանը դարձավ այն մարդը, որը ճիշտ ուղղություն գտավ տղամարդկանց հավաքածուի համար։

Русская версия

Գլխավոր թեմաներ