00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:39
21 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:07
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

AZAL-ը 112 000 եվրո է վճարել Հայաստանին 2022 թ. դեպի Նախիջևան չվերթերի համար

CC BY 2.0 / Papas Dos / 4K-AZ83 A320 AZAL VKO UUWW 1AZAL ընկերության Airbus A320 ինքնաթիռը
AZAL ընկերության Airbus A320 ինքնաթիռը - Sputnik Արմենիա, 1920, 22.12.2022
AZAL ընկերության Airbus A320 ինքնաթիռը
Բաժանորդագրվել
Քաղավիացիայի կոմիտեից մեկնաբանել են հարցը, թե արդյո՞ք Հայաստանը չի պատրաստվում փակել իր օդային տարածքը։
ԵՐԵՎԱՆ, 22 դեկտեմբերի – Sputnik, Դավիթ Գալստյան. Ադրբեջանի ազգային ավիափոխադրող AZAL-ը Հայաստանին մոտ 112 հազար եվրո է վճարել 2022 թվականին Հայաստանի օդային տարածքն օգտագործելու համար, Sputnik Արմենիայի գրավոր հարցմանն ի պատասխան հայտնել են քաղավիացիայի կոմիտեից։
«Հունվարի 1-ից նոյեմբերի 30-ն ընկած ժամանակահատվածում Հայաստանի օդային տարածքով թռիչքների համար ադրբեջանական AZAL ավիաընկերությունը «Հայաէրոնավիգացիա» ՓԲԸ-ին է փոխանցել է 111 927,22 եվրո: Փոխանցումն իրականացվել է EUROCONTROL միջազգային կազմակերպության (օդային նավիգացիայի անվտանգության եվրոպական կազմակերպություն - խմբ.) կենտրոնական գրասենյակի միջոցով ՝ սահմանված ընթացակարգի համաձայն»,–ասված է հաղորդագրության մեջ։
Հարցին, թե արդյո՞ք Հայաստանը չի ծրագրում փակել իր տարածքը ադրբեջանական ինքնաթիռների համար Բաքվի կողմից Լաչինի միջանցքի արգելափակման պայմաններում, ՀՀ քաղավիացիայի կոմիտեից արձագանքել են` միջազգայնորեն ընդունված ձևաչափի համաձայն, բոլոր միջազգային թռիչքներն իրականացվում են նախապես տրված թռիչքային պլանների համաձայն:
«Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության (ԻԿԱՕ) յուրաքանչյուր անդամ-պետություն չի կարող խտրական մոտեցում կիրառել իր օդային տարածքի օգտագործման նկատմամբ՝ հիմք ընդունելով Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի մասին Չիկագոյի կոնվենցիայի 9-րդ հոդվածի դրույթները»,–ասված է քաղավիացիայի պատասխանում:
Նշվում է նաև, որ օդային տարածքի օգտագործման սահմանափակումները կիրառվում են բացառապես բոլոր օդանավի շահագործողների համար թռիչքների անվտանգությունն ապահովելու նպատակով:
Հայաստանից Եվրոպա մեկնելն ավելի հեշտ կլինի. միանում ենք ԵՄ ընդհանուր ավիացիոն գոտուն
«Ձեր կողմից բարձրացված հարցը կոմիտեի իրավասությունից դուրս է»,–հայտնել են ՔԱԿ-ից:
Հիշեցնենք, որ 2021-ի հոկտեմբերի 6-ից «Ադրբեջանական ավիաուղիները» սկսել է օգտագործել Հայաստանի օդային տարածքը Բաքվից Նախիջևան թռիչքների համար։ 2021 թվականի հոկտեմբերի 6-ից մինչև 2021 թվականի դեկտեմբերի 31-ը Ադրբեջանի ազգային ավիափոխադրող AZAL-ը Հայաստանին մոտ 32 հազար եվրո է վճարել աերոնավիգացիոն ծառայությունների համար։
Դեկտեմբերի 12-ի առավոտյան Շուշի-Քարին տակ խաչմերուկի հատվածում քաղաքացիական հագուստով մի խումբ ադրբեջանցիներ բնապահպանական պատճառաբանությամբ փակել են Արցախը Հայաստանին կապող Ստեփանակերտ-Գորիս մայրուղին։
Դեկտեմբերի 13-ից ադրբեջանական կողմն անջատել էր նաև Արցախի գազամատակարարումը։ Դեկտեմբերի 16–ի առավոտյան Արցախի պետնախարար Ռուբեն Վարդանյանը հայտնեց, որ Արցախում գազամատակարարումը վերականգնվել է, և դա արվել է առանց որևէ նախապայմանի։
Լաչինի միջանցքը, սակայն, շարունակում է փակ մնալ։
Լրահոս
0