00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:34
3 ր
Ուղիղ եթեր
09:38
22 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
10:05
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:05
8 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:21
46 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:42
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
12:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Ոսկանյան. «Պարսից ծոցից դեպի Սև ծով գնացող ամենաանվտանգ ուղին անցնում է Հայաստանով»

© Sputnik / Hayk PetrosyanВардан Восканян
Вардан Восканян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Իրանագետ Վարդան Ոսկանյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է Պարսից ծոցը Սև ծովին կապող տրանսպորտային միջանցքին և Հայաստանի դերին։
Վարդան Ոսկանյան. «Պարսից ծոցից դեպի Սև ծով գնացող ամենաանվտանգ ուղին անցնում է Հայաստանով»

Ոսկանյանը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում, անդրադառնալով Հյուսիսային տրանսպորտային միջանցքին առնչվող վրաց-իրանական նախագծին, նշել է, որ ցանկացած պարագայում, անկախ վրաց-իրանական համաձայնությունից, Պարսից ծոցը Սև ծովին կապող տրանսպորտային միջանցքի գործում Հայաստանը պետք է ունենա կարևոր և գործուն դերակատարություն։ Այս հանգամանքը մշտապես շեշտադրվել է թե՛ հայկական կողմից, թե՛ իրանական կողմից` ամենաբարձր մակարդակով, ինչը շատ կարևոր է մեզ համար: Հետևաբար` այս ուղղությամբ մենք էլ պետք է բավական ակտիվ աշխատենք:

Презентация строительных работ автотрассы Север-Юг (18 июля 2018). Арагацотн - Sputnik Արմենիա
Երևանը կդառնա գլխավոր տրանսպորտային հանգույց ու առաջ կանցնի Բաքվից. ի՞նչ է պետք անել

«Անկախ ամեն ինչից, Պարզից ծոցից դեպի Սև ծով գնացող ամենաանվտանգ ուղին անցնում է Հայաստանով, ինչը մեզ համար լուրջ առավելություն է ստեղծում: Անշուշտ, մենք այստեղ ունենք նաև թերություններ: Խոսքը վերաբերվում է մեր համապատասխան ենթակառուցվածքներին, այս պահին ճանապարհների ոչ այնքան բարվոք վիճակին: Թերությունները պետք է հնարավորինս արագ վերացվեն: Այս համատեքստում կրկնակի կարևորվում է Հյուսիս-Հարավ մայրուղու շինարարության արագ և որակյալ ավարտը: Նշված մայրուղու շինարարությունը մեր երկրի համար ունի կենսական նշանակություն ոչ միայն տնտեսական, այլև աշխարհաքաղաքական առումով»,- նշում է Վարդան Ոսկանյանը:

Իրանագետի կարծիքով՝ Իրանում կա հստակ մտայնություն առ այն, որ Իրանը պետք է ունենա այլընտրանք դեպի Եվրոպա, և իր համար այդ այլընտրանքային ուղին պետք է լինի ո՛չ Թուրքիայով, ո՛չ Ադրբեջանով, հետևաբար, միակ ճանապարհը մնում է Հայաստանը:

Դիտավորյալ անորակ ասֆալտ անողները կպատժվե՞ն քրեորեն. Փաշինյանը բարկացել է

«Իրանցիները քաջ գիտակցում են այս հանգամանքը: Մյուս կողմից ես չգիտեմ, թե Վրաստանում կա՞ արդյոք այդ մտայնությունը, որ օբյեկտիվ մոտեցման պարագայում Վրաստանը նույնպես պետք է թուլացնի իր կախվածությունն ադրբեջանաթուրքական դաշինքից, և այդ առումով էլ միակ այլընտրանքը մնում է Հայաստանը, այսինքն՝ Պարսից ծոցից դեպի Սև ծով տրանսպորտային միջանցքը ձեռնտու է բոլոր երեք կողմերին՝ Հայաստանին, Վրաստանին և Իրանին, որովհետև բոլորի համար էլ ապահովում է լիարժեք այլընտրանք»,- նշում է Վարդան Ոսկանյանը:

Իրանագետի խոսքով` կոնկրետ մեզ համար սա չափազանց կարևոր է Թուրքիայի հետ փակ սահմանների ու Ադրբեջանի հետ սառեցված պատերազմական պայմանների առկայության պարագայում: 

Լրահոս
0