00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:41
19 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
45 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:31
4 ր
Ուղիղ եթեր
10:07
53 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

«Չկա վարորդ՝ չկա պրոբլեմ». Նաիրա Զոհրաբյանը բալային համակարգը ծուղակ է համարում

© Sputnik / Aram NersesyanВодители такси разблокировали улицу Абовяна (3 мая 2019). Еревaн
Водители такси разблокировали улицу Абовяна (3 мая 2019). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Պատգամավորի խոսքով` բալային համակարգի ներդրումն այս պահին պարզապես սխալ էր։ Նա առաջարկում է վերանայել համակարգն ու փոփոխություններ մտցնել։

ԵՐԵՎԱՆ, 12 հունվարի — Sputnik. ԱԺ ԲՀԿ խմբակցության պատգամավոր Նաիրա Զոհրաբյանը Facebook-ի իր էջում գրառում է արել, որում անդրադարձել է հունվարի 1-ից ուժի մեջ մտած վարորդական բալային համակարգին։ Ըստ Զոհրաբյանի` մոտ  կես տարի հետո Հայաստանի վարորդների մեծ մասը զրկված կլինի վարորդական իրավունքից, և այդպես կլուծվի հայաստանյան երթևեկության բեռնաթափման լուրջ խնդիրը. «չկա վարորդ՝ չկա պրոբլեմ»։

Պատգամավորը, մատնանշելով բալային համակարգի թերությունները, այն համարել է ծուղակ վարորդների համար։

«Վանգան պետք չէր լինել կանխատեսելու համար, որ հունվարի 1-ից ուժի մեջ մտած վարորդական բալային համակարգը ծուղակ է վարորդների համար: Ես քաղաքացի եմ, որը կողմ է օրինականությանը, ես քաղաքացի եմ, որը կողմ է, որ ղեկին հարբած նստած վարորդը տեղում զրկվի վարորդական իրավունքից: Բայց ես անարդար եմ համարում վարորդին տուգանել և մեկ տարվա մեջ 9 բալ «շալակելու» դեպքում զրկել վարորդական իրավունքից»,–գրել է Զոհրաբյանը և պարզաբանել, որ Հայաստանում դեռ չկան համապատասխան կայանատեղիներ։

«Բալային համակարգի կիրառմամբ նվազել է ՃՏՊ-ների քանակը». Սերգեյ Ղահրամանյան - Sputnik Արմենիա
Բալային համակարգի կիրառմամբ նվազել է ՃՏՊ-ների քանակը. Սերգեյ Ղահրամանյան

Նրա խոսքով` Երևանում պարզապես հնարավոր չէ առանց խախտումների երթևեկել: Զոհրաբյանը բալային համակարգի ներդրման  օրենքի հեղինակներին` «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավորներին, առաջարկում է վերանայել բալային համակարգը։

«Ընդունեք, որ նման համակարգի ներդրումը այս պահին պարզապես սխալ էր ու վերջ: Եթե, իհարկե, նպատակն այն չի, որ մի կես տարի հետո Հայաստանի վարորդների մեծ մասը զրկված լինի վարորդական իրավունքից ու այդկերպ լուծենք հայաստանյան երթևեկության բեռնաթափման լուրջ խնդիրը»,–եզրափակել է Զոհրաբյանը:

Հիշեցնենք, որ 2020 թվականի հունվարի 1-ից Հայաստանում ուժի մեջ է մտել տուգանային միավորների նոր համակարգը, ըստ որի՝ տրված 9 բալը սպառելու դեպքում վարորդը վեց ամսով զրկվելու է վարորդական իրավունքից։

Բալային համակարգի կիրառմամբ նվազել է ՃՏՊ-ների քանակը. Սերգեյ Ղահրամանյան

Բալային համակարգի կիրառման արդյունքում զգալի նվազել են տուգանքների չափերը։ Օրինակ` անսթափ վիճակում ավտոմեքենան վարելու համար գործող 150 000 դրամի փոխարեն կիրառվելու է 29 000 դրամ, փոխարենը` ոչ սթափ վարորդի բալերից միանգամից հանվելու է 4–ը։ Իսկ եթե անսթափ վարորդը հանրային տրանսպորտի կամ տաքսու վարորդ է, նա, առաջին իսկ խախտման դեպքում 6 ամսով կզրկվի վարորդական իրավունքից։

Նշենք, որ վարորդներից շատերը դժգոհ են այս համակարգից: Բողոքողները հիմնականում տաքսու վարորդներն են:

Լրահոս
0