00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:20
2 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
30 ր
Ուղիղ եթեր
10:01
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
49 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:01
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:06
8 ր
Աբովյան time
On air
18:21
38 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:19
4 ր
Ուղիղ եթեր
12:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
Աբովյան time
On air
18:21
37 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Ադրբեջանը Հայաստանին իրավական երաշխիքներ չի տալիս հաղորդակցությունների ապաշրջափակման համար

© Sputnik / Asatur YesayantsՃանապարհ
Ճանապարհ - Sputnik Արմենիա, 1920, 29.05.2022
Բաժանորդագրվել
ՀՀ վարչապետը կարծում է, որ Բաքվի հետ անհրաժեշտ է իրավական համաձայնագիր ունենալ` հարյուր միլիոնավոր դոլարներ չվատնելու համար շինարարության վրա` առանց հաղորդակցությունները բացելու երաշխիքներ ունենալու։
ԵՐԵՎԱՆ, 29 մայիսի – Sputnik, Դավիթ Գալստյան. Ադրբեջանը չի արձագանքել հաղորդակցությունների բացման վերաբերյալ պարտավորություններն իրավաբանորեն ամրագրելու՝ Հայաստանի առաջարկին։ Այս մասին Sputnik Արմենիայի հարցմանն ի պատասխան հայտնել են ՀՀ փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանի գրասենյակից։
Մարտի 31-ին կառավարության նիստի ժամանակ ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հայտարարեց, որ Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև ճանապարհների ապաշրջափակման վերաբերյալ պարտավորությունները պետք է փոխադարձ լինեն։ Նա հայտարարել էր, որ Հայաստանը պատրաստ է և՛ մեքենայի ճանապարհ, և՛ երկաթուղի կառուցել, սակայն կարևոր է համարում Ադրբեջանի հետ համապատասխան համաձայնագրի ստորագրումը, որն իրավաբանական ուժ կունենա։
Ադրբեջանը հայտնել է, որ 2022 թվականին պատրաստ կլինի Բերձորը շրջանցող ճանապարհը
«Մենք շատ կոնկրետ ռիսկեր ենք տեսնում, երբ Հայաստանը կկառուցի և՛ ճանապարհը, և՛ երկաթուղին, իսկ Ադրբեջանը կհրաժարվի բացել սահմանը: Եվ կստացվի, որ մի քանի հարյուր միլիոն դոլար ներդրում պահանջած ենթակառուցվածքներից չի կարողանա օգտվել ո՛չ Հայաստանը, ո՛չ Ադրբեջանը, ո՛չ երրորդ երկրները, և Հայաստանը պարզապես կկորցնի մի քանի հարյուր միլիոն դոլար: Այսօր մենք ի՞նչ ենք առաջարկում: Առաջարկում ենք երկաթուղու վերագործարկման մասին 2021թ. դեկտեմբերի 14-ին Բրյուսելում ձեռք բերված պայմանավորվածություններն արձանագրել դե յուրե, համաձայնեցնել երկաթուղու պարամետրերը և սկսել շինարարությունը...», - հայտարարել էր այն ժամանակ Փաշինյանը։
Մհեր Գրիգորյանից, որը տրանսպորտային հաղորդակցությունների ապաշրջափակման եռակողմ աշխատանքային խմբի հայաստանյան համանախագահն է, հետաքրքրվեցինք, թե արդյոք Ադրբեջանն արձագանքե՞լ է այս առաջարկին, և արդյոք այդ ռիսկը դեռ գոյություն ունի՞:
«Ադրբեջանը դեռ չի արձագանքել այս հարցին, և նշված ռիսկը դեռ գոյություն ունի», - ասել են գրասենյակում։
Արդյոք ՀՀ-ն կշարունակի՞ (կսկսի՞) շինարարությունն այս ռիսկի պահպանման պայմաններում. այս հարցին ստացել ենք հետևյալ պատասխանը.

«Հայաստանի Հանրապետությունը բացահայտում և արձանագրում է բոլոր նմանատիպ ռիսկերը՝ դրանց պատշաճ կառավարման նպատակով»։

Չի որոշվել նաև հնարավոր ավտոմոբիլային ճանապարհի երթուղին և արժեքը, ինչի մասին մի քանի անգամ հայտարարել էր ՀՀ վարչապետը:
Գրասենյակից պատասխանել են, որ «նշված հարցերը դեռ քննարկման փուլում են»։
Նշենք, որ դեռ հայտնի չէ, թե ինչ միջոցներով է կառուցվելու ՀՀ տարածքում Երասխ–Հորադիզ երկաթգիծը։
Մայիսի կեսերին Sputnik Արմենիային տարածքային զարգացման և ենթակառուցվածքների նախարարության մամուլի ծառայությունից հայտնել էին, որ ՀՀ տարածքում Երասխ-Հորադիզ երկաթգծի 43 կմ հատվածի գեոդեզիական նկարահանում է իրականացվել։
Ֆինանսավորման վերաբերյալ հարցին նախարարությունում պատասխանել էին, որ դրան հնարավոր կլինի անդրադառնալ նախագծահաշվարկային աշխատանքների ավարտից հետո։
Մեր թղթակցի գրառումներին կարող եք ծանոթանալ նաև նրա հեղինակային տելեգրամյան ալիքում։
Լրահոս
0